  • 1. Data: 2013-02-05 16:14:31
    Temat: Szukam starego akumulatora motocyklowego
    Od: yahu <y...@g...com>

    Cześć,

    Może ktoś ma do oddania stary, niekoniecznie w pełni sprawny, jak najmniejszy
    gabarytowo akumulator w Warszawie?
    Potrzebuję do domowych eksperymentów ;)

    Pozdrawiam
    yahu
    y...@g...com

  • 2. Data: 2013-02-05 16:26:01
    Temat: Re: Szukam starego akumulatora motocyklowego
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-02-05 16:14, yahu pisze:
    > Cześć,
    >
    > Może ktoś ma do oddania stary, niekoniecznie w pełni sprawny, jak najmniejszy
> [...]
    Gratis chcesz, czy za równowartość kaucji ;) ?

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 3. Data: 2013-02-05 23:45:46
    Od: y...@g...com

    gabarytowo akumulator w Warszawie?

    > Gratis chcesz, czy za równowartość kaucji ;) ?

    Im taniej, tym lepiej ;)
    A kaucja jaka jest za taki akumulator? Z chęcią ją zwrócę jeśli nie będzie z kosmosu
    ;)

    Pozdrawiam
    Jasiek

  • 4. Data: 2013-02-06 07:40:40
    Od: "adam" <a...@a...pl>

    > Im taniej, tym lepiej ;)
    > A kaucja jaka jest za taki akumulator? Z chęcią ją zwrócę jeśli nie będzie
    > z kosmosu ;)

    Na allegro, za 50PLN (z przesylka) masz aku do skutera.
    Pzdr
    Adam

  • 5. Data: 2013-02-06 09:12:17
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-02-06 07:40, adam pisze:

    > Na allegro, za 50PLN (z przesylka) masz aku do skutera.
    > Pzdr
    > Adam

    A za darmo mogę Ci dać mój stary od Czarnuli, napisz na priv. Do
    odebrania na Baletowej w Wawie może być,albo w Mińsku Maz. Nie ma problema.
    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 6. Data: 2013-02-06 10:44:15
    Od: komar <k...@1...cc>

> [...]
    > Cześć,
    >
    > Może ktoś ma do oddania stary, niekoniecznie w pełni sprawny, jak najmniejszy

    na Allegro wystawia sie gość z Wolumenu z nówkami do skuterów za 30zł.
    Namiarów na niego nie mam niestety.