  • 1. Data: 2013-01-31 19:06:55
    Temat: Honda Hornet na A2
    Od: PatrykRaiderZ <sliderblade@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam. Z wielu różnych portali informacyjnych wyczytałem, że na A2 można
    zarejestrować motocykl, ktory posiada raz większą moc i zablokować go do
    49KM. Chciałbym dowiedzieć się czy to prawda, ponieważ od dłuższego czasu
    wpadła mi w oko Honda Hornet 600 posiada ona 94KM. Na różnych portalach
    pisano o motocyklach podobnych typu ER6-N,XJ6 itp. Bardzo ważna jest dla
    mnie ta sprawa ;)

    Pozdrawim wszystkich.

  • 2. Data: 2013-01-31 19:13:43
    Temat: Re: Honda Hornet na A2
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > wpadła mi w oko Honda Hornet 600 posiada ona 94KM. Na różnych portalach
    > pisano o motocyklach podobnych typu ER6-N,XJ6 itp. Bardzo ważna jest dla

    Tu znajdziesz odpowiedź:
    USTAWA z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami.
    WOJO

  • 3. Data: 2013-04-27 14:20:46
    Od: cinkokokolinko <marcinso93@_NOSPAM_vp.pl>

    prościej:
    a) motocyklem o mocy nieprzekraczającej 35 kW
    i stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającym
    0,2 kW/kg, przy czym nie może on powstać
    w wyniku wprowadzenia zmian w pojeździe
    o mocy przekraczającej dwukrotność mocy
    tego motocykla,

    czyli TAK