  • 11. Data: 2012-06-09 19:18:45
    Temat: Re: Szukam silnika do tdm'ki
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-09 18:50, Kuczu pisze:

    > Czyli co ? Zlomujesz swoja ? Bo z takim podejsciem to sie nigdy nie
    > bedzie oplacalo naprawiac.
    >
    > Jesli mniemasz iz Ci sie uda ogarnac calosc za pincet to sie grubo mylisz.

    Pincset nie, ale celowalbym w okolicach 1k za silnik.
    Ale zlomowac raczej nie - wystawie as it is - ma nowy rozrzad i
    wyregulowane zawory i gazniki:D:D:)

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 12. Data: 2012-06-09 19:59:33
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-09 19:18, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Pincset nie, ale celowalbym w okolicach 1k za silnik.

    Nie widzialem nigdy zdrowego, kompletnego silnika do TDM za 1000 pln.
    Chyba ze za 1000 Euro.

    > Ale zlomowac raczej nie - wystawie as it is - ma nowy rozrzad i
    > wyregulowane zawory i gazniki:D:D:)

    A to pewnie sie da za jakies 2000 pln pogonic. Wiecej kasy dostaniesz
    chyba za rame z papierami + klamoty sprzedawane z osobna.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 13. Data: 2012-06-09 20:05:34
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-09 19:59, Kuczu pisze:

    > Nie widzialem nigdy zdrowego, kompletnego silnika do TDM za 1000 pln.
    > Chyba ze za 1000 Euro.

    No wlasnie - to jest bardzo smutne .... zostaje odkladac na "nowy" motur.

    > A to pewnie sie da za jakies 2000 pln pogonic. Wiecej kasy dostaniesz
    > chyba za rame z papierami + klamoty sprzedawane z osobna.

    Ktos jeszcze musi chciec kupic .... rame.

  • 14. Data: 2012-06-09 20:07:57
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-09 20:05, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Ktos jeszcze musi chciec kupic .... rame.

    zechca. Nawet nie wiesz jakie przystanki przywozi sie z zachodu.

  • 15. Data: 2012-06-09 20:41:54
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > No wlasnie - to jest bardzo smutne .... zostaje odkladac na "nowy" motur.

    > Ktos jeszcze musi chciec kupic .... rame.

    Nie narzekaj,pomyśl jakby było gdybyś kupił coś lepszego na
    pierwsze,byłyby niezłe koszty remontu

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 16. Data: 2012-06-09 20:52:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/09/2012 06:48 PM, Mikolaj Jopczynski wrote:

    > Dzieki za chec pomocy, ale za 4k mozna kupic juz uzywana tdmke (moja
    > kosztowala 3800), a biorac pod uwage koszt przesylki i cene bloku - to
    > jak dodam do tego koszt zlozenia, wyjecia i wlozenia - wyjdzie wiecej
    > niz to jest warte ;)

    A nie można tego pospawać? Jak chcesz ciąć koszty i dopiero się uczysz
    to może być dobra alternatywa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-06-09 21:05:42
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-09 20:41, Monster pisze:

    > Nie narzekaj,pomyśl jakby było gdybyś kupił coś lepszego na
    > pierwsze,byłyby niezłe koszty remontu

    Ha :) Widzisz, ja kupujac go zakladalem, ze sie wyglebie - takze nie
    chcialem kupowac nic wymuskanego.

    Nie sadzilem tylko, ze bede mial takiego pecha i rozwale blok.

  • 18. Data: 2012-06-09 21:07:03
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-09 20:52, AZ pisze:

    > A nie można tego pospawać? Jak chcesz ciąć koszty i dopiero się uczysz
    > to może być dobra alternatywa.

    W sumie ten element jest w okolicach pompy, wiec moze by sie dalo.
    Jednak dzisiaj patrzylem w swietle i .... skrzywiony jest od tlumika
    nieco wahacz - ten sam tlumik rozwalil silnik, wiec.... moze sie po
    prostu ekonomicznie nie zamknac.

    Ale mam wlasnie takie podejscie, by nie byl to jakis cycus glancus,
    wlasnie by sie nauczyc.

  • 19. Data: 2012-06-09 21:11:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-09 21:05, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Nie sadzilem tylko, ze bede mial takiego pecha i rozwale blok.

    No dlugo to Ty chyba nie pojezdziles...

  • 20. Data: 2012-06-09 21:15:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/09/2012 09:07 PM, Mikolaj Jopczynski wrote:

> [...]
    > prostu ekonomicznie nie zamknac.
    >
    > Ale mam wlasnie takie podejscie, by nie byl to jakis cycus glancus,

    Mówiłeś, że to na parkingu... To teraz weź powiedz jak to wszystko
    zrobiłeś? Bo albo zdolny jesteś albo TDM jest mało gleboodporne. Ciekaw
    jestem.

    --
    Artur
    ZZR 1200