  • 1. Data: 2009-08-05 14:59:46
    Temat: Szukam przedłużacza USB z kątową wtyczką
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Niby nie pecet ale pokrewne więc zapytam. Do telewizora byl dołaczony
    przedłużacz właśnie z odpowiednią wtyczką ale się uszkodził w czasie
    wieszania TV. Wtyk męski zagiety był w bok ale wolałbym do góry choć
    zadowoli mnie jakikolwiek kierunek bo okazuje się, że to duży problem. Od
    biedy może być również prosta ale bardzo krótka wtyczka.

    Może ktos spotkał w jakimś sklepie internetowym. Na aledrogo nie znalazłem.

    Pzdr,
    PC

    4299 (20090802) __________

  • 2. Data: 2009-08-05 20:39:28
    Temat: Re: Szukam przedłużacza USB z kątową wtyczką
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "PC" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > biedy może być również prosta ale bardzo krótka wtyczka.
    >
    > Może ktos spotkał w jakimś sklepie internetowym. Na aledrogo nie

    Szukalem cos zblizonego - moze tobie tez sie przyda

    Belkin elastyczny adapter portu USB
    C0120657 [F3U134aedFLEX]

    http://www.ceneo.pl/632999

    Pozdrawiam
    Michal

  • 3. Data: 2009-08-06 09:45:15
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Dzięki, to juz coś. Mój telewizor prawie przylega do ściany (1,5cm). Na
    wtyczki "wydłubałem" w ścianie rowki i lepiej by pasował przedłużacz z
    kabelkiem ale i tak kupię tą przejściówkę.

    Pzdr,
    PC

    4299 (20090802) __________

  • 4. Data: 2009-08-06 10:14:13
    Temat: Re: Szukam przed
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    PC pisze:
    > Dzięki, to juz coś. Mój telewizor prawie przylega do ściany (1,5cm). Na
    > wtyczki "wydłubałem" w ścianie rowki i lepiej by pasował przedłużacz z
    > kabelkiem ale i tak kupię tą przejściówkę.

    Zawsze można w elektronicznym kupić złącze do lutowania i samemu zrobić
    przedłużacz odpowiedniej długości z lepszym kabelkiem.

  • 5. Data: 2009-08-06 13:15:07
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    > Zawsze można w elektronicznym kupić złącze do lutowania i samemu zrobić
    > przedłużacz odpowiedniej długości z lepszym kabelkiem.

    Chyba tak własnie zrobię bo i tak chcę obok telewizora zrobić gniazdko z
    wejściem USB. Niestety mój tv jest bardzo cienki i nie ma gniazda z boku
    tylko z tyłu co praktycznie uniemozliwia korzystanie z niego.

    PC

    P.S.
    Mimo wielu prób nie jestem w stanie wyłaczyć sygnatury NOD-a.

    4311 (20090806) __________

  • 6. Data: 2009-08-06 15:21:44
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 6 Aug 2009 15:15:07 +0200, PC napisał(a):
    > P.S.
    > Mimo wielu prób nie jestem w stanie wyłaczyć sygnatury NOD-a.

    User inrface - Advenced mode. Setup - Advenced setup. Antivirus and
    antispyware / Email protection / Notifications - Never albo To infected
    email only.

  • 7. Data: 2009-08-06 16:14:25
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Dzięki,
    W życiu bym tego nie znalazł.

    Pzdr,
    PC

  • 8. Data: 2009-08-06 17:51:52
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Który to jest męski?

    Bo ja z kolei poszukuję kabla USB z wtyczką tą prawie kwadratową (śiślej to kszatł
    szesciokata coś jak domek) katową - podobnie: urządzenie wielofunkcyjne stoi przy
    scianie i przez długąwtyczkę nie daje siędosunąć.
    JaC

    -----