  • Data: 2010-11-26 23:47:22
    Temat: Re: Szukam pilnie opon - konkret (sorry)
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co to za auto?
    > I ten rozmiar to z instrukcji czy wyliczony z kalkulatora?

    Rozmiar z instrukcji (i takie same letnie sa na kolach) - zreszta to jedyny
    rozmiar dla felgi 17 (w takiej wersji kupione) podany w instrukcji. Nie chce
    kombinowac, zreszta nie jest to jakis nietypowy rozmiar. Jest duzo opon w
    tym rozmiarze, tyle ze pewnie akurat wybrane Dunlopy wszystkim sie sprzedaly
    :-( (auto to Nissan Juke)

    > Bo rozmiar faktycznie wygląda dziwnie - w ofercie albo chińszczyzna, albo
    > jakieś chore ceny. Więc albo nietypowy, albo wręcz przeciwnie i oferta
    > przebrana.

    Eee, chyba zle patrzysz. Ceny dobrych opon w tym rozmiarze to 600-700 zł.
    Mysle ze to w normie. Wybrane Dunlopy od 602 do ok. 700. Tyle, ze nie ma...
    (tzn widzialem tez i po 900, ale nawet nie sprawdzalem, bo to juz
    przegiecie).

    > Bo np. 215/50R17 znajdziesz swoje opony, a /55 już nie widzę.
    > W dodatku np. Continental WinterContact TS 830P w rozmiarze /50 kosztuje
    > 700zł, a /55 1145zł.

    > Ale jeżeli chodzi o ceny opon, to w ogóle nie patrz na to co znalazłeś w
    > ofertach tych sklepów w których nie udało Ci się ich zamówić.
    > Tam ceny często są niższe niż ceny fabryczne - chodzi tylko o budowanie
    > obrazu taniego sklepu, ale jak sam widzisz przy próbie zamówienia mówią że
    > opon nie ma, o tak naprawdę w ofercie nie mają prawie niczego z tego co
    > mają wypisane w internecie.

    To wiem, ale nie myslalem, ze to tyczy to 95% sklepow z oponami :-(

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl