  • 1. Data: 2010-01-05 20:33:15
    Temat: Szukam oszczędnego dizla.
    Od: "raptor" <l...@o...pl>

    Witam,
    szukam oszczędnego dizelka,rocznikowo między 2002-2004,co polecacie?
    Patrzyłem na Stilo,albo Astre z silnikiem Isuzu, ale tego drugiego to
    przebiegi mogą przyprawić o zawrót głowy. Będę wdzięczny za Wasze opinie.

  • 2. Data: 2010-01-05 21:17:27
    Temat: Re: Szukam oszczędnego dizla.
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "raptor" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > szukam oszczędnego dizelka,rocznikowo między 2002-2004,co polecacie?
    > Patrzyłem na Stilo,albo Astre z silnikiem Isuzu, ale tego drugiego to
    > przebiegi mogą przyprawić o zawrót głowy.

    Weź zostaw wynalazki i kup Octavię :)

    Szymon

    ps. bo oszczędność to nie tylko "pompa" chociaż i ta jest OK.
    Szczególnie jak miało się wcześnie Omegę MV6 :)

  • 3. Data: 2010-01-05 21:17:48
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 5 Sty, 20:33, "raptor" <l...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    > szukam oszcz dnego dizelka,rocznikowo mi dzy 2002-2004,co polecacie?
    > Patrzy em na Stilo,albo Astre z silnikiem Isuzu, ale tego drugiego to
    > przebiegi mog przyprawi o zawr t g owy. B d wdzi czny za Wasze opinie.

    Octavia 1.9 ?

    Pzdr.
    L.

  • 4. Data: 2010-01-05 21:27:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 05 Jan 2010 20:33:15 +0100, raptor napisał(a):

> [...]
    > Patrzyłem na Stilo,albo Astre z silnikiem Isuzu, ale tego drugiego to
    > przebiegi mogą przyprawić o zawrót głowy. Będę wdzięczny za Wasze opinie.

    Citroen Xsara 2.0HDi 90 KM.
    Proste, tanie w utrzymaniu, niezawodne. Silnik nie ma żadnych wynalazków
    typu FAP.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-01-05 21:49:33
    Od: mw <m...@g...com>

    On 5 Sty, 21:30, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:
    [...]
    > I zaraz potem miskę olejową,
    > albo kawał blachy za ~1000 PLN ;-)
    Znaczy inne auta nie mają miski olejowej?

  • 6. Data: 2010-01-05 21:51:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    raptor wrote:

> [...]
    > Patrzyłem na Stilo,albo Astre z silnikiem Isuzu, ale tego drugiego to
    > przebiegi mogą przyprawić o zawrót głowy. Będę wdzięczny za Wasze

    Ja bym rozejrzał się z Stilo JTD. To dobry silnik, a Stilo nie jest zbyt
    popularne, a przez to tańsze (lub lepsze w tej samej cenie).

    --
    cokolwiek

  • 7. Data: 2010-01-05 21:58:39
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Patrzyłem na Stilo,albo Astre z silnikiem Isuzu, ale tego drugiego to
    > przebiegi mogą przyprawić o zawrót głowy. Będę wdzięczny za Wasze opinie.

    VW Fox, Audi A2, Saxo (chyba), Palio JTD (ale to prawie nieosiagalne).

    PZDr
    Adam

  • 8. Data: 2010-01-05 22:07:18
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    rv pisze:

    > znajomy do C4 1.6HDI dał
    > rozrząd 800zł+robocizna 700zł...
    > (u kowala)
    > niezbyt tanio.

    Bolało go to?
    Jeśli tak, to zapytaj dlaczego nie użył wazeliny.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 9. Data: 2010-01-05 22:08:07
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

  • 10. Data: 2010-01-05 22:22:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 5 Jan 2010 22:08:07 +0100, rv napisał(a):

    > znajomy do C4 1.6HDI dał
    > rozrząd 800zł+robocizna 700zł...

    A do ferrari kosztuje pewnie z 2000 euro. I co z tego?

    Pisałem o Xsarze 2.0 HDi
    Kompletny rozrząd z pompa do 2.0 HDi kosztuje około 270 zł
    np. taki:
    http://www.allegro.pl/item869996110_rozrzad_pompa_wo
    dy_2_0_hdi_citroen_peugeot_suzuki.html

    A jak już, to rozrząd C4 1.6 HDi kosztuje na alledrogo bez pompy po 245, z
    pompą po 416
    http://www.allegro.pl/item874773845_rozrzad_pompa_1_
    6_hdi_tdci.html
    Więc nie wiem skąd się wzięły te ceny.
    No chyba, że ten mechanik jest pokroju Juranda...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel