  • Data: 2009-05-13 13:20:25
    Temat: Re: Szukam - kombinezon dwuczesciowy, skora, Warszawa/okolice
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KJ Siła Słów napisał(a):
    > Arni pisze:
    > zbigi pisze:
    >
    > Po pierwsze to ja od zawsze mowilem, ze ja to takim bardziej chujem jestem.

    Mozna se byc chujem, ale nie nalezy rownac poziomu w dol. Wszak dobrze
    wiesz, ze wulgaryzmow nalezy uzywac swiadomie i z pelnym uzasadnieniem.
    Tu moze i miales uzasadnienie ale dla postronnych czytaczy bylo ono
    nieczytelne. Ergo nieuzasadnione.

    > Po drugie mamy rownouprawnienie.
    > Chyba nie uwazacie ze kobiety nie dorownuja mezczyznom albo co ?

    A mnie to wali, czy baba, czy chlop. Brak czytelnego uzasadnienia.

    > Dla mnie EOT, jak kto chce sie rozwinac w tym watku to proponuje priv.

    Juzem powiedzial, co mnie zabolalo, wiec zgadzam sie na twoj EOT. :)