  • 11. Data: 2010-11-16 08:23:21
    Temat: Re: Szukam jezdni/drogi ... minimum 20 km bez wiaduktów/linii WN/NN/etc
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.11.2010 00:51, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > Na holu nie będzie człowiek, a LATAWIEC ... faktem jest, że duży i
    > najprawdopodobniej "bogato wyposażony". Nie chcę rozpier*olić o jakiś
    > wiadukt sprzętu po prostu ... a potrzebuję pojechać dłużej niż 5 minut z
    > tym "plecaczkiem".

    Pomysł IMHO mało sensowny - trudny start (ktoś będzie musiał to wypuścić
    z ręki - bo chyba nie chcesz startować ciągnąc to po ziemi? ;) - i
    zostać na drodze) i praktycznie brak kontroli nad latawcem.

    Zainteresuj się raczej albo dużym modelem zdalnie sterowanym albo
    poszukaj kogoś z balonem/lotnią/motolotnią/paralotnią.

  • 12. Data: 2010-11-16 09:45:05
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-11-16 02:00, J.F. pisze:

    > popros Uriuka, sfilmuje cie ze sprawdzonego sprzetu :-)

    No rzecz w tym, że to ja chciałbym mieć z tego fan, a nie ktoś w
    powietrzu ;)

    > Bo sugerowalbym raczej jakas nieuczeszczana drozke przez pola,
    > ale jak sie okaze ze celem maja byc przerazone miny tirowcow,
    > to rada na nic :-)
    > 20km sie nie znajdzie, ale moze cos nad Odra na tych polderach
    > zalewowych, w okolicach Slezy sa malo oblegane drogi, miedzy 35 a 8
    > tez. Taka np Szewce-Paniowice-Kotowice-Rakow pare odcinkow sie
    > znajdie. Dalej od Urazu do Brzegu - tam tez kawalek przez pola.
    > Krzeptow-Skalka, o - dookola Mietkowa. Ktores byle lotniska - choc
    > chyba je juz zabudowali, ale moze w Brzegu-Skarbimierzu zostala jakas
> [...]

    ciągle imho za ciasno (drzewa w skrajni). A drogi polne
    odpadają, bo to strach cywilnym autem się do stówki rozpędzić ...

    6008

  • 13. Data: 2010-11-16 09:48:46
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 16 Lis, 09:45, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:
    > W dniu 2010-11-16 02:00, J.F. pisze:
    > No rzecz w tym, że to ja chciałbym mieć z tego fan, a nie ktoś w
    > powietrzu ;)

    To zalatw sobie lot w tandemie PPG i sam bedziesz filmowal ;)

    WS

  • 14. Data: 2010-11-16 09:55:17
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> wrote in message

    > Nie ma ponoć głupich pytań, jak wiemy są tylko głupie odpowiedzi.

    Zobaczymy. :-)

    Droga A836 w płn Szkocji. Pierwszy raz w zyciu jechałem autem prawie dwie
    godziny i nie zobaczyłem nikogo: ani auta, ani ludzia.
    Teren zajebisty - więc widoczki lotnik będzie miał za free, no i małe
    szanse, ze Was ktokolwiek zauważy.

  • 15. Data: 2010-11-16 10:43:44
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    > No i w tym rzecz, że nie wierzę, że nie ma w PL takiego 20 km
    > odcinka ... Pojadę w każdą część Polski, byle taki odcinek dorwać :)

    Moze miedzy Gorlicami a Dukla? Tylko ze tam troche drzew przy drodze
    bywa.

    --
    Pozdro.
    Jimiasty

  • 16. Data: 2010-11-16 10:50:35
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

> [...]
    > najprawdopodobniej "bogato wyposażony". Nie chcę rozpier*olić o jakiś
    > wiadukt sprzętu po prostu ... a potrzebuję pojechać dłużej niż 5 minut z

    Wykup sobie OC na takie zabawy. Będzie mniejszy ból jak komuś zrobisz
    krzywdę albo rozwalisz samochód. Szukaj pod hasłem "OC w życiu
    prywatnym". Modelarze RC z tego korzystają.

    ganda

  • 17. Data: 2010-11-16 10:54:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał
    > ciągle imho za ciasno (drzewa w skrajni).

    To co podalem to jak pamietam kawalkami drzewek jest malo.

    > A drogi polne odpadają, bo to strach cywilnym autem się do
    > stówki rozpędzić ...

    A co ma latac ? Ciagniesz czlowieka na glajcie to 40km/h nie
    przekraczasz, a jak troche zawieje, to szmata ciagnie samochod do
    tylu.

    A jak droga w miare rowna i sprawdzona i to stowa nie jest
    straszna.

    J.

  • 18. Data: 2010-11-16 10:55:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w

    >To zalatw sobie lot w tandemie PPG i sam bedziesz filmowal ;)

    A po co tandem- tydzien szkolenia i bedziesz mial fun na dluzej.

    J.

  • 19. Data: 2010-11-16 17:07:53
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    hants pisze:
> [...]
    > dwie godziny i nie zobaczyłem nikogo: ani auta, ani ludzia.
    > Teren zajebisty - więc widoczki lotnik będzie miał za free, no i małe

    Droga całkiem zacna, jechałem, bardzo dawno temu. Ale ona miewa zakręty
    ZTCP. Wyłaniające się zza winkla zatoki zapierały dech w piersi. :-) Ale
    samochody widywałem.

    Jest jeszcze w Norwegii E6 od Alty w stronę Nordkappu. Rowerowałem
    tamtędy. Miejscami bardzo długie odcinki gdzie po obydwu stronach drogi
    rozciągają się wspaniałe widoki na zupełnie nic ciekawego. Bez drzew,
    linii energetycznych, ludzi, budynków, samochodów, tylko deszcz i wiatr
    w ryja ;-)

    Ale sądzę, że Rafał szukał czegoś bliżej :-)

    Seco

    --
    Szukam pracy:
    http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

  • 20. Data: 2010-11-16 17:48:45
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> wrote in message

    > Droga całkiem zacna, jechałem, bardzo dawno temu. Ale ona miewa zakręty
    > ZTCP. Wyłaniające się zza winkla zatoki zapierały dech w piersi. :-) Ale
    > samochody widywałem.

    Odcinek Thurso-Tongue - to i owszem, często uzywany, ale Tongue - Altnaharra
    to malownicze pustkowie którego nie potrafię przyrównać do niczego w Polsce.
    Nawiasem mówiąc - do tych zatoczek bardzo często można sobie blisko
    podjechać, napompować łódeczkę i pływać do woli :-)

> [...]
    > rozciągają się wspaniałe widoki na zupełnie nic ciekawego. Bez drzew,
    > linii energetycznych, ludzi, budynków, samochodów, tylko deszcz i wiatr w

    Pewnie bedziesz wiedział - jak z dzikim campingowaniem i ogniskami w
    Norwegii?
    W Szkocji wolno prawie wszystko, w Anglii i Walii - praktycznie nic.

    Mamy dużą chrapkę na tę E6 w Norwegii. :-)

    > Ale sądzę, że Rafał szukał czegoś bliżej :-)
    Teraz to wszędzie blisko :-)

    Pzdr