  • Data: 2010-12-15 07:59:56
    Temat: Re: Szukam bramki GSM z funkcja....
    Od: "josefff" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:ie8s7g$j4n$1@news.onet.pl...

    > Było kiedyś coś takiego, produkcji Siemensa, współpracujące z telefonami
    > serii C/S 3x/4x.

    Nie pamietasz jak to sie mniej wiecej nazywalo?

    Ja znalazlem takie cuś:
    http://allegro.pl/inteligentna-bramka-gsm-sam-wybier
    asz-linie-i1366931268.html

    Wyglada mi to na jakas chinszczyzne...
    Jaki to producent i model?
    Jest jakis dystrybutor tego sprzetu w polsce?
    Warto to brac?

    Chodzi mi glownie o niezawodnosc, zeby np. 30 minutowa rozmowa z Play nie
    poszla przypadkowo po linii TP ;)

    josefff