  • 1. Data: 2011-07-22 20:48:43
    Temat: Odp: Re: Odp: Re: Szukam bardzo oszczędnego auta (spalanie)
    Od: Bartlomiej Rymarski <r...@g...com>

    W dniu piątek, 22 lipca 2011, 20:39:27 UTC+2 użytkownik Waldek Godel napisał:
    > aaaleozzzochozzzi?
    > Wrzuciłeś jakieś śmieciowe odpowiedzi, nie wiadomo komu odpowiadasz, nie
    > wiadomo jaką informację komentujesz ani w ogóle o co chodzi.
    > Chłopie, zainstaluj sobie jakis normalny czytnik news i przestań zasrywać
    > grupę tą kaszaną którą robisz.
    > Auto żeby było oszczędne, musi byc umiejętnie używane. A Ty nawet klienta
    > usenetu nie potrafisz użyć.

    Mój czytnik (Google Usenet) poprawnie wyświetla wiadomości w odpowiedniej kolejności.
    Tak czy inaczej na przyszłość będę cytował.

    A swoją drogą. Swoją chłopięcą/starczą frustrację wylej w domku na innych lub wydal
    lub w toalecie.

    Dziękuję za Twój udział w tym wątku. Plonk.

  • 2. Data: 2011-07-22 21:01:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Jul 2011 11:48:43 -0700 (PDT), Bartlomiej Rymarski napisał(a):

    > Mój czytnik (Google Usenet) poprawnie wyświetla wiadomości w odpowiedniej
    kolejności. Tak czy inaczej na przyszłość będę cytował.

    nie ma nagłówka references, brak zawijania linii na odpowiednią długość,
    brak wrotki. Tak, google zapewne wyświetla dobrze, skoro samo sieka. Ale
    nikomu innemu.

    > Dziękuję za Twój udział w tym wątku. Plonk.

    WOW!!!!!
    No to jest ewenement na skalę światową, plonk z czytnika google. Jesteś
    moim idolem i superbohaterem. Dokonałeś czegoś jako pierwszy na świecie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-07-22 21:20:05
    Temat: Re: Szukam bardzo oszczędnego auta (spalanie)
    Od: Dominik <d...@g...com>

    W dniu 2011-07-22 21:01, Waldek Godel pisze:

    > WOW!!!!!
    > No to jest ewenement na skalę światową, plonk z czytnika google. Jesteś
    > moim idolem i superbohaterem. Dokonałeś czegoś jako pierwszy na świecie.

    W morde(!) wyjąłeś mi to z ust :)

    Do wątkotwórcy:
    A poza tym - naprawdę robisz totalny syf na grupie - zainstaluj
    Thunderbirda i obejrzyj co zrobiłeś...

    --
    Dominik

  • 4. Data: 2011-07-22 21:25:52
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Dominik"

    > W morde(!) wyjąłeś mi to z ust :)
    >
    > Do wątkotwórcy:
    > A poza tym - naprawdę robisz totalny syf na grupie - zainstaluj
    > Thunderbirda i obejrzyj co zrobiłeś...

    Hehe, zmieniłem serwer news i myślałem, że to mi się coś pokaszaniło

    ale nieeee, ale nieeeee... :)

  • 5. Data: 2011-07-22 22:45:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bartlomiej,

    Friday, July 22, 2011, 8:48:43 PM, you wrote:

    [...]

    > Mój czytnik (Google Usenet)

    [...]

    > Plonk.

    Idź jeszcze trzaśnij obrotowymi drzwiami.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2011-07-22 23:26:08
    Od: PH <p...@...ustach.pl>

    W dniu 2011-07-22 20:48, Bartlomiej Rymarski pisze:

    > Mój czytnik (Google Usenet) poprawnie wyświetla wiadomości w odpowiedniej
    kolejności. Tak czy inaczej na przyszłość będę cytował.

    Weź, się chłopie połóż do beczki i przykryj ogórkiem.

  • 7. Data: 2011-07-23 09:48:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 Jul 2011 11:48:43 -0700 (PDT), Bartlomiej Rymarski napisał(a):
    > Mój czytnik (Google Usenet) poprawnie wyświetla wiadomości w odpowiedniej
    kolejności. Tak czy inaczej na przyszłość będę cytował.

    Nie wiem jakim cudem, bo wcale nie ma References.

    Google postanowilo rozbic Usenet ? Bo w obecnej formie nie da sie na tym
    zarobic ?

    J.

  • 8. Data: 2011-07-23 17:17:40
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    > Nie wiem jakim cudem, bo wcale nie ma References.
    > Google postanowilo rozbic Usenet ? Bo w obecnej formie nie da sie na tym
    > zarobic ?
    > J.

    jest dokładnie tak jak napisałeś -
    może jakieś akademiki po powrocie z wakacji zrobią pare protestów...
    bo gogle tak łatwo nie puszczą kasy i dalej będą kompinować...

    art