    Date: Fri, 29 Jun 2012 12:26:10 +0200
    From: Miklewicz Marek <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Szukam amplitunera 5.1 - poleccie cos

    > A sprawdziłeś czy da się go reanimować z CD albo USB?

    Sprawdziłem to w pierwszej kolejności jeszcze przed napisaniem posta
    tutaj i niestety nie rusza samodzielnie a do OSD tunera dostępu nie mam
    jak pisałem, może jakiś jtag załatwiłby sprawę no ale to sam tego nie
    zrobię

    > Może to kwestia firmware w TV.
    To nie kwestia firmware w TV, zakładając, że monity z TV o dostępności
    aktualizacji softu aktualizują TV do najnowszej wersji to mam najnowszy
    dostępny firmware

    > BTW. Sprawdziłeś parametry głośników?
    Nie sprawdziłem zagubiły mi się gdzieś papiery od tego KD a na necie nie
    moge doszukac się jakiejś specyfikacji, narazie oddałem ampli do serwisu
    RTV zobaczymy co tam powiedzą, jeśli nie uda się naprawić tego co jest
    wtedy zapytam, być może tam będą wiedzieć jaka to impedacncja,
    zastanawia mnie tylko inna rzecz czy same wtyki łączące amplituner z
    głośnikami będą pasować do innego amplitunera?

    > http://uwolnijlaptopa.pl/ T | | | | \__T = | ! T UIN 53883184 GG#1902559

    Miklewicz Marek
    www.pomoc-monice.org - Pomóż żyć Monice, Ona czeka na Twoją pomoc -
    więcej informacji na www.pomoc-monice.org