  • Data: 2010-06-12 08:44:47
    Temat: Re: Szukam aktualnego UPS typu "on-line" z sinusem około 600W
    Od: "Dox" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > APC SmartUPS 1000
    > Z praktyki oczywiście

    nie wiem jak sobie radzą z PFC. Swego czasu gadałem nawet z ich serwisantem
    jakieś 2-3 lata temu to mówił, że bardzo źle współpracują one z zasilaczami
    wyposażonymi w PFC. Nie wiem czy coś do tego czasu się zmieniło. Jak narazie
    to chyba MGE poleci do szafy bo zaczyna mnie wkurzać. Już wolę jak mi
    komputer zgaśnie niż się zresetuje przy zaniku. Robiłem test z żarówką i
    rzeczywiście przy zaniku jest wyraźne mrugnięcie.