  • Data: 2012-05-18 00:13:03
    Temat: Re: Szuka się
    Od: zefir <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zefirku, chyba Cisie pozajaczkowalo! :-)
    > Przykład z ostatniefi mojego zakupu, klej sikaflex. W sklepie w Krakowie
    > 70pln, w sklepie w Olsztynie 50zł.
    > To juz wystarczyło żeby cena się wyrównała (ciut taniej w Olsztynie, ale
    > wisz, support your local czy cos), tyle ze kupowałem też kilka innych
    > pierdółek. W efekcie oszczędziłem parę dych, nie wychodząc z domu i
    > robiąc zakupy w wygodny sposób.
    > Ciuchow czy butow nie lubie kupowac przez net, chociaz bywalo i tak gdy
    > polski importer dokladal kilkadziesiat procent do ceny kurtki z polo czy
> [...]

    Mię chodziło właśnie o ciuchy, podejście: "przymierzę w sklepie a kupię
    na allegro" spowoduje, że w końcu nie będzie gdzie przymierzyć, zresztą
    już w większości stacjonarnych sklepów słychać "możemy sprowadzić". Ja
    tam jestem skłonny dołożyć te 10 czy 15% za możliwość pomacania i
    przymierzenia. A kleju przymierzać nie trzeba, chociaż cholera was
    krakusów wie...

    --
    pzdr.
    zefir