eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzpera w normalnym dużym aucie Re: Szpera w normalnym dużym aucie
  • Data: 2010-04-06 23:34:48
    Temat: Re: Szpera w normalnym dużym aucie
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 6 Apr 2010 21:31:44 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
    <w...@s...com> wrote:

    > W 4x4 masz blokady, 4x4 od awd właśnie tym się różni że masz
    > blokadę centralnego dyfra na 100% - ja to tak osobiście rozróżniam.

    4x4 zwykło się odróżniać od AWD w ten sposób, że ten ostatni
    jest permanentny.

    > Szpery się nie da wozić na skrętnej osi, tam musisz mieć wyłącznik blokady,
    > różnica prędkości między kołami jest na skręcie bardzo duża i załączająca
    > się szpera by właściwie uniemożliwiała poruszanie.

    Szpery się nie da? Dobrze, że niektóre o tym nie wiedzą, bo
    popełniłyby samobójstwo. Na początek strzelą sobie w tryby
    wszystkie Suretrac w Subarakach.

    > Ja mam z przodu nic, międzyosiową 100% lub off lub zwykły dyfer i z tyłu
    > szpera typu LSD (teoretycznie rozkład max 75/25% na koła) w cherokee.

    Sperrdifferenzial to inaczej limited slip diff, blokada to
    blokada.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: