eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySzpera realizowana przez hamulecRe: Szpera realizowana przez hamulec
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!209.197.12.246.MI
    SMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
    -02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szpera realizowana przez hamulec
    Date: Thu, 04 Feb 2010 22:36:43 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 20
    Message-ID: <hkfeq3$3o8$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <q...@4...com>
    <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bqo188.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1265319555 3848 83.29.82.188 (4 Feb 2010 21:39:15
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Feb 2010 21:39:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <3...@n...onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252546
    [ ukryj nagłówki ]

    n...@o...pl pisze:
    >> Ale jezdzisz tak duzo po bardzo sliskim ?
    >> W przecietnej jezdzie ESP prawie nie musi reagowac.
    > Bez przerwy. Dla mnie nawet asfalt bywa śliski przy ruszaniu ;-)
    > Prawie codziennie reaguje mi ta pseudoszpera, ale coś mi się zdaje, że ASO po
    > prostu nabija w butelkę a nie spojrzałem przed przeglądem.
    > Faktem jest, że to rozwiązanie jest irytujące. Próbujesz wyjechać z zaspy a to
    > g.... hamuje i dusi silnik.

    U mnie się to uaktywnia jedynie jak różnica w prędkości kół jest duża, w
    sytuacji wyjeżdżania z zaspy to tylko wtedy jak jedno koło stoi, a
    drugie się kręci.

    Cuda to to nie są, ale robi sobie trrrt trrrt trrrt i to stojące koło
    dostaje jakiś tam moment i często wystarczy to żeby się z zaspy wyciągnąć.
    A jak się dobrze samochód powiesi na śniegu i jedno koło w sumie wisi i
    ma zero przyczepności, to jak ESP nie da rady to zostaje łopata.

    Chociaż z dwojga rozwiązań, to ja bym za te same pieniądze wolał
    klasyczną szperę zamiast ESP.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: