    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szokujace 80%.
    Date: Wed, 24 Mar 2010 23:03:42 +0100

    JAM pisze:
    > BMW planuje samochod z przednim napedem !
    >
    > Jak ujawnil szef firmy z badan BMW wynika, ze 80% nabywcow modelu BMW
    > 1 series jest przekonanych, ze posiada samochod napedem an przednie
    > kola.

    Mnie ta statystyka dziwi o tyle, że moje prywatne statystyki wskazują że
    około połowa kierowców w ogóle nie wie na którą oś ma napęd ich auto.
    Za wyjątkiem aut czteronapędowych, bo jak już ktoś dopłacił za to, to
    wie co ma.

    Raczej jak ktoś wie, to wie dobrze, bo jakoś tam się interesuje, ale po
    prostu cała masa nie wie, nigdy się nad tym nie zastanawiała i po prostu
    wisi im to kalafiorem.