eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSzlif cylindraRe: Szlif cylindra
  • Data: 2014-03-16 11:54:51
    Temat: Re: Szlif cylindra
    Od: MarcinJM <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-03-16 11:34, Kuczu pisze:
    > spapral na 150%. A stukanie na ogol oznacza problem ze swozniem
    > tlokowym. Albo tlok chodzi tak luzno w cylindrze ze lata na boki. Ale
    > wtedy by nie odpalal w ogole bo by nie mial kompresji.

    I tu Cie zaskocze. Rozbieralem silnik garbusa, gdzie tlok byl nominalny
    (77mm), cylindry rozwiercone na pierszy szlif (+0.25mm) i pierscienie na
    srednice + 0.25mm.
    Chodzilo, ale lomot byl straszliwy :)
    Nie wiem jaki artysta tego dokonal, ale jestem pelen podziwu.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: