eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSzlif cylindraRe: Szlif cylindra
  • Data: 2014-03-16 12:00:46
    Temat: Re: Szlif cylindra
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-03-16 11:54, MarcinJM pisze:
    > W dniu 2014-03-16 11:34, Kuczu pisze:
    >> spapral na 150%. A stukanie na ogol oznacza problem ze swozniem
    >> tlokowym. Albo tlok chodzi tak luzno w cylindrze ze lata na boki. Ale
    >> wtedy by nie odpalal w ogole bo by nie mial kompresji.
    >
    > I tu Cie zaskocze. Rozbieralem silnik garbusa, gdzie tlok byl nominalny
    > (77mm), cylindry rozwiercone na pierszy szlif (+0.25mm) i pierscienie na
    > srednice + 0.25mm.
    > Chodzilo, ale lomot byl straszliwy :)
    > Nie wiem jaki artysta tego dokonal, ale jestem pelen podziwu.
    >


    Fakt, nie wpadlem na to ze jakis debil moze zalozyc pierscienie
    nadwymiarowe do nominalnego tloka. Ale to tym bardziej slabo swiadczy o
    mechaniku.

    BTW. Raz widzialem jak gosc zalozyl do skutera 50 ccm tlok ze swozniem
    10 mm do silnika z korbowodem pod swozen 12 mm. I byl zdziwony ze mu nie
    dziala.


    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: