  • 11. Data: 2016-03-05 00:27:03
    Temat: Re: Szlachetne zdrowie...
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 04.03.2016 o 23:00, k...@g...com pisze:
    > To tak jak spytać, czy Cyganka wróżąca z kart i portfela w pociągu pospiesznym
    > wyciąga kasę z ciemnoty, czy raczej jest chora psychicznie;)
    >
    > Pozdrawiam,

    Nie, to zależy jak na to patrzy "sprzedawca", bo w tej sytuacji może być
    tak, że sam bezgranicznie wierzy w cud, który oferuje.

    Jakub Rakus

  • 12. Data: 2016-03-05 00:51:44
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-03-05 o 00:27, Jakub Rakus pisze:

    > Nie, to zależy jak na to patrzy "sprzedawca", bo w tej sytuacji może być
    > tak, że sam bezgranicznie wierzy w cud, który oferuje.

    Byłem kiedyś na takim spotkaniu, gdzie tworzono system "sieciowy" (coś
    na kształt Amway-a) do sprzedaży materacyków z wolno-zmiennym polem
    magnetycznym, które ponoć miało "rewelacyjnie" działać na organizm, w
    mnogich aspektach zdrowotnych. I jestem przekonany głęboko, że macherzy,
    którzy to rozkręcali - nie byli oszustami, lecz wierzyli głęboko w
    skuteczność tego materaca.
    Ale w grupie słuchaczy wyróżniał się pewien podtyp: zawodowi
    "sieciarze". Sami dość szybko rozpoznawali się nawzajem, i potem można
    ich było rozpoznać po treści wynurzeń:
    czy to z Amwaya, czy to z _dziesiątek_ (sic!) innych sieci, w których
    byli _nadal_ aktywni. Oni mieli do sprzedawanych towarów stosunek w 100%
    merkantylny: dobry towar to taki, który się dobrze SPRZEDAJE! Kropka.
    Tu powinienem skończyć, ale nie mogę się powstrzymać przed kolejną
    ciekawostką: oni nie tyle sprzedażą się interesowali, co rozbudową
    kolejnych "oczek" każdej z sieci, w której "siedzieli". Bo budując
    własną pod-sieć, otrzymywali prowizję od tego, co sprzedawali ich
    podopieczni. Zaś ci drudzy - też budowali podsieci, i tak dalej. W
    efekcie tej "piramidy" - ci, co byli wysoko - kasowali całkiem spore
    pieniądze za nic-nierobienie...

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 13. Data: 2016-03-05 11:53:26
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jakub Rakus" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem sam, czy sprzedając coś takiego bardziej jest się arcycwaniakiem
    > wyciągającym kasę z ciemnoty czy raczej podchodzi to pod jakieś schorzenie
    > psychiczne...

    Uważam, że jedno nie musi wykluczać drugiego :P

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 14. Data: 2016-03-06 20:23:42
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2016-03-04 o 15:46, Piotr Wyderski pisze:
    > http://allegro.pl/odpromiennik-telefonu-tarcza-kwant
    owa-skalarna-i6027783661.html

    > "TARCZA KWANTOWA - ODPROMIENNIK W NANO TECHNOLOGII
    > chroni mózg i cały organizm przed zabójczym wpływem promieniowania
    > elektromagnetycznego z telefonów, komputerów itp."
    >
    > Ma też walory ECO:
    >
    > "Tarcza kwantowa: 1. redukuje o 96% absorbcję szkodliwego promieniowania
    > przez organizm 2. skraca czas ładowania baterii telefonu do 50% 3.
    > wydłuża żywotność baterii 2-3 krotnie"
    >
    > Pozdrawiam, Piotr

    nie mogłem sobie odmówić
    http://allegro.pl/quint-drink-programator-energetycz
    ny-napojow-i5633133674.html

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 15. Data: 2016-03-06 23:54:52
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2016-03-06 o 20:23, Nathan pisze:

    > nie mogłem sobie odmówić
    > http://allegro.pl/quint-drink-programator-energetycz
    ny-napojow-i5633133674.html

    Szybko, 6 osób kupiło, jeszcze tylko 994 sztuki w sprzedaży.

    MJ

  • 16. Data: 2016-03-07 12:13:52
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Nathan" <m...@s...jest> napisał w wiadomości
    > nie mogłem sobie odmówić
    > http://allegro.pl/quint-drink-programator-energetycz
    ny-napojow-i5633133674.html

    I to niejedyne rewelacje od tego sprzedawcy! :P

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 17. Data: 2016-03-07 12:20:54
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w wiadomości

    ny-napojow-i5633133674.html

    > Szybko, 6 osób kupiło, jeszcze tylko 994 sztuki w sprzedaży.

    Ojej, mogę nie zdążyć... "pomuszcie" :P

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 18. Data: 2016-03-07 21:10:53
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sun, 6 Mar 2016 23:54:52 +0100 Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
    napisał:

    ny-napojow-i5633133674.html
    >Szybko, 6 osób kupiło, jeszcze tylko 994 sztuki w sprzedaży.

    I tylko 1700zł. Miałem na wakacje pojechać, ale będę siedział w domu i
    pił zdrowe napoje :-)

    Jeszcze tańsze rozwiązanie:
    http://allegro.pl/jonizatory-wody-ptv-al-z-czasomier
    zem-woda-zywa-i4916099917.html

    opisane dobrze tutaj:
    http://www.tomek.strony.ug.edu.pl/martwa%20woda.htm

  • 19. Data: 2016-03-08 00:06:56
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    "Urządzenie poddane zostało specyficznym testom"

    Hm...ciekawe. Pewnie patrzyli na to urządzenie przez kolorowe szkiełka,
    osłuchali trąbką...

    "Karta chipowa (Smart Card) z programem Wzmocnienie systemu odpornościowego"

    Czy ktoś wie jak zhackować tą kartę do "Wzmocnienie Konta Walutowego" ??

  • 20. Data: 2016-03-08 00:08:37
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    zawsze mnie straszliwie kusi kupić, rozkręcić, obfotografować, i wrzucić
    na specjalnie zrobioną stronkę pt. "oszusciprzekreciarze.pl"