  • Data: 2011-11-25 10:13:27
    Temat: Re: Szkodliwość świetlówek energooszczędnych
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Araneus Diadematus" napisał w wiadomości h
    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <S...@s...com.com.com>

    >Na pewno, na 120%. W sumie drobny zabieg, tylko cały czas światło,
    >przez wszystkie 4 dni, ze względu na leżącą w sąsiedniej sali
    >pacjentkę, która wymagała bezustannego nadzoru,

    Nadal - jestes pewien przyczyn ?
    Ludzie pracuja w supermarketach i widza swietlowki przez 8 czy 10h
    dziennie, pracuja na halach montazowych, w biurach bez okien itp.
    Inni zasypiaja przy zapalonym swietle, tv, komputerze.

    A "zimne swietlowki" to akurat barwa bardziej zblizona do "naturalnego
    swiatla"

    J.