  • Data: 2015-12-10 01:46:23
    Temat: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    DZIEŃ DOBRY WSZYSTKIM,
                                               GET XMAS KREDYT TUTAJ.
     Zapewnia pożyczki od prywatnych inwestorów (Polska) ... zapewnienie od 50.000 do
    100.000 pl, warunki określone przez złotych.Hotel wysokości inwestora kredytowa, wiek
    ... Aby uzyskać więcej informacji skontaktuj się ze mną: k...@o...com

     Nadchodzi przystępne pożyczki, która zmieni Twoje życie na zawsze,
    Jestem pani Kate Packard, sprawdzonym pożyczki pożyczkodawcy, ofiaruję pożyczki
    indywidualne i sektora publicznego, które są w potrzebie pomocy finansowej
    w niskim oprocentowaniu w wysokości 2%. Złych kredytów do zaakceptowania, warunki i
    Warunki są bardzo proste i nie żałuję considerate.You
    coś w tej transakcji pożyczki, bo sprawi, że uśmiech. E-mail: k...@o...com

    Pani Kate Packard, zrobię najlepszy z moich usług dla wszystkich
    uzasadnione borrowers.You nigdy nie rozczarujesz przeze mnie w tym
    transakcji, ponieważ nie urodzili się przegrany. Każda zainteresowana
    klienci powinni skontaktować się mnie teraz za pośrednictwem poczty elektronicznej:
    (k...@o...com) aby uzyskać więcej informacji.

    Wypełnij poniższy formularz zgłoszeniowy i wysłać go z powrotem, jeśli jesteś
    zainteresowany i
    będziesz zadowolony wiedzieć, że pożyczki pożyczkodawcy, jak pani Kate Packard

    POŻYCZKOBIORCA wymaganych informacji.
    1) Imię i nazwisko:
    2) Państwo:
    3) Adres:
    4) Status:
    5) Płeć:
    6) Stan cywilny:
    7) Zawód:
    8) Telefon:
    10) Miesięczny dochód:
    11) Next of Kin:
    12) wymagane Kwota kredytu:
    13) Kredyt Czas trwania:
    14) Cel kredytu:

    Jak tylko wypełnić formularz powyżej, natychmiast wysłać Ci moje warunki kredytu i
    warunki tak, że możemy kontynuować. Będę czekać, aby usłyszeć od ciebie, aby
    kontynuować.
    Z poważaniem,
    Pani Kate Packard