-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Szkoda że nie prowadził jakiś obrońca drzew...
Date: Wed, 17 Jun 2015 10:00:49 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 88
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <X...@1...0.0.1>
<X...@1...0.0.1>
<5575e365$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>
<ml5snn$e39$1@node2.news.atman.pl>
<557869f6$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
<mlb9i6$vor$1@node1.news.atman.pl> <mlb9n6$vp5$1@node1.news.atman.pl>
<mlbfev$1jg$1@node2.news.atman.pl> <mlbfkv$1tm$1@node2.news.atman.pl>
<mlbgnm$7fr$1@node1.news.atman.pl> <mlbguj$395$1@node2.news.atman.pl>
<mlbhmt$438$1@node2.news.atman.pl> <mlbjf9$5qj$1@node2.news.atman.pl>
<557d68ed$0$27517$65785112@news.neostrada.pl>
<mlmabn$am7$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<557ec442$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<557edb55$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<557fd41b$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<55813fb3$0$2198$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1434535249 4696 79.173.35.225 (17 Jun 2015 10:00:49
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Jun 2015 10:00:49 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2564596
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Bartek Kacprzak b...@w...pl ...
>> Nie, nie do trzech miejsc po przecinku.
>> Konkretnie - ile to jest ten spory procent (w liczbach całkowitych,
>> jakbys chciał znów zadac jakies niemadre pytanie o ilosc miejsc po
>> przecinku), skad te dane i co z pozostałą wiekszoscia ktora była
>> jednak trzezwa...?
>
> ROFTL, weź sobie poszukaj, chcesz się bawić w statystyki i żąglować
> liczbami?
>
Standardowo - jak przysżło do konkretów to trzeba sie wycofać rakiem.
>
>>> Czyli TY możesz przejechać jakąś ilość km a ja nie?
>>
>> A czy ja twierdze ze nie mozesz?
>> Mozesz.
>> Ale Twoje wypowiedzi moga sugerowac dwie rzeczy:
>> - nie masz duzego doswiadczenia za kierownica
>> - masz przekonanie ze skoro przejechałes milion km i nic ci sie nie
>> stało a miałes raptem trzy powazne wypadki to znaczy ze jestes
>> swietnym kierowca umiejacym przewidywac i zapobiegac.
>> A ja ci mowie, ze byc moze miałes po prostu troche wiecej szczescia
>> od innych, dobrych kierowców.
>
> Widzisz ja na Twoje przekonania nic nie poradzę.
>
Merytorycznie i konstruktywnie...
>
>> Mowisz o tych czasach gdzie na drzewach gineło ponad 1000 osób
>> rocznie?
>
> Może, nie za bardzo mnie to interesowało.
i znów siła argumentu powala...
>>> Teraz zwiększenie prędkości prowadzi do jednego wniosku, "WYCIĄĆ
>>> DRZEWA". Gówno prawda Budzik, wystarczy na chwilę zdjąć nogę z gazu.
>>> I żebyś się nie czepiał, nie mówię tu o drzewach stojących np, w
>>> bliskiej odległości na łukach dróg. Albo o takich miejscach gdzie
>>> rośnie szpaler drzew.
>>
>> To o jakich mówisz?
>
> O takich jak DW148 niedaleko jeziora Małe Dołgie w stronę morza.
>
Nie znam.
Możesz opisac? Co ma byc wyxnacznikiem czy drzewa maja stac czy nie?
>>>> Ja nie chce przewidywac skutków tylko je OGRANICZAC! Możliwie jak
>>>> najbardziej i na ile nas stac.
>>
>>> I wybierasz takie rozwiązanie?
>>
>> A co w nim złego?
>> Dla 400 osób rocznie nie warto?
>
> Trzykrotnie więcej gnie w zderzeniach samochodów, jak będziesz z tym
> walczył?
Jak sie da!
To tez sie robi cały czas - poprawia sie jakosc istenijacych dróg, buduje
sie nowe lepsze typu S i A, polepsza sie samochody. nie zauwazyłes?
Gdyby przyjac Twoje podejscie pt wszystkich wypadków nie da sie
wyeliminowac - cały czas bysmy konmi jezdzili.
> Wypadki się będą zdarzały, ludzie będą ginęli.
Startujesz w konkursie na truzim roku?
> Drzew szkoda.
Rece opadają...
Dlaczego nie protestujesz przeciwko wycinkom lasów?
Wiesz ile wycina sie rocznie drzewa na potrzeby przemysłu etc?
>>> To nie ty ponosisz koszty tego a ponosi je całe państwo, ja nie mam
>>> nic przeciwko, żeby zamiast wycinać drzewa stawiać przy drogach
>>> bariery.
>>
>> Pokazywałem juz ze to sie odbywa bardzo czesto minimalnymi kosztami
>> lub bezkosztowo.
>
> Właśnie, nie bardzo rozumiem dlaczego tak bardzo się martwisz
> kosztami.
>
Ja sie nie martwie - Ty podajesz to jako swój koronny argument.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.06.15 12:00 Budzik
- 17.06.15 12:24 masti
- 17.06.15 14:00 Budzik
- 17.06.15 18:05 RadoslawF
- 17.06.15 18:09 RadoslawF
- 17.06.15 19:00 Budzik
- 17.06.15 19:00 Budzik
- 18.06.15 14:02 masti
- 18.06.15 14:27 RadoslawF
- 18.06.15 14:29 RadoslawF
- 18.06.15 14:53 masti
- 18.06.15 15:19 masti
- 18.06.15 15:32 masti
- 18.06.15 15:38 masti
- 18.06.15 19:19 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo