    From: "dan_ynx_" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Szkoda z OC - dzisiaj 3-cia sprawa
    Date: Fri, 8 Jan 2010 08:10:22 +0100

    Witam kolegów :)
    Wczoraj został odczytany wyrok.
    Sąd uznał, że miałem rację i PZU musi mi zwrócić różnicę w kosztach które
    przedstawił biegły sądowy (7 200 zł) a tymi które wypłaciło mi PZU (4 000
    zł)
    Dodatko PZU musi mi wypłaciś odsetki 13 % od róznicy w kwocie tj. ok 500 zł.
    Dodatkowo PZU zwróci mi koszty sądowe. Jedynie nie zwróci mi kosztów
    powołania przeze mnie rzeczoznawcy uznając że było to niekonieczne.

    Zobaczymy teraz czy PZU jeszcze się odwoła.

    Pozdtrawiam wszystkich obserwujących temat :)

    Huuuuuurrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!