  • 1. Data: 2011-05-03 19:53:35
    Temat: Szkoda mi motocyklistów wracających z majówki...
    Od: solo <s...@o...pl>

    Tak się stało, że na wyjazd majowy wybrałem samochód, a o mały włos
    byłby to motocykl. Wracając dzisiaj z Zakopanego na wysokości
    Częstochowy przekonałem się, że był to dobry wybór. Jak widziałem tych
    biedaków sunących 30km/h w tabunach śniegu i deszczu to aż mnie ciarki
    przeszły i powiem szczerze, że na prawdę im współczułem tej podróży,
    gorzej nie dało się trafić w pogodę majową.

    P.S. Nie widziałem ani jednego pługa śnieżnego - tyle śniegu a ich brak?

    Solo FZ1

  • 2. Data: 2011-05-03 20:18:32
    Od: siinski <j...@g...com>

    Umowy na tzw.zimowe utrzymanie dróg podpisywane są z firmami
    zewnętrznymi na okres od listopada do marca a mamy maj:))

  • 3. Data: 2011-05-03 21:01:50
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-05-03 22:18:32 +0200, siinski said:

    > Umowy na tzw.zimowe utrzymanie dróg podpisywane są z firmami
    > zewnętrznymi na okres od listopada do marca a mamy maj:))

    Dlatego niektórzy zwiewali z Pierników dzień wcześniej :)
    --
    Glub
    SWT-400

  • 4. Data: 2011-05-03 21:13:55
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Glub pisze:
    ...>8
    > Dlatego niektórzy zwiewali z Pierników dzień wcześniej :)

    A niektorzy zawrocili w polowie drogi w drodze "na"...
    Niemal 300 km przy +5'C i w ciaglym deszczu zniechecilo mnie dokladnie.
    A gdy zajrzalem na prognoze pogody (na niektorych stacjach benzynowych
    maja WiFi) to zniechecilem sie ostatecznie!

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    B12

  • 5. Data: 2011-05-04 07:26:36
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    ***Sir Piernik
    A niektorzy zawrocili w polowie drogi w drodze "na"...

    He he czyli moj kierunek okazal sie trafiony, a bylismy w NRD pod
    namiocikiem w okolicach Krausnicka.
    O deszczu i sniegu dowiedzialem sie telefonicznie gdzies pod Koninem w
    drodze powrotnej...
    Berlin jak zwykle piekny na wiosne...
    Muzeum NRD-owskiej techniki jednosladowej na AlexanderPlatz.

    T.

  • 6. Data: 2011-05-04 17:47:48
    Od: "Robert T." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Dlatego niektórzy zwiewali z Pierników dzień wcześniej :)

    A niektórzy dzień później i też dobrze na tym wyszli :D

    --
    Pozdr. Robert. T.
    ZR-7 00'

  • 7. Data: 2011-05-04 19:39:50
    Temat: Re: Szkoda mi motocyklist?w wracaj?cych z maj?wki...
    Od: Monster <a...@o...pl>

    Cieszcie się że to nie był Bobrowy-raczej wszyscy musieliby przedłużyć
    wycieczkę,puszką też było wesoło
    https://picasaweb.google.com/tomcio916/Majowka2011#5
    602942199315898946
    Śnieg gonił mnie całe 450km
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 8. Data: 2011-05-04 19:48:53
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Robert T." <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > A niektórzy dzień później i też dobrze na tym wyszli :D

    Niestety dziś do pracy musiałem iść wiec ten pomysł musiałem odrzucić.

    --
    Glub SW-T400