  • Data: 2011-09-04 11:05:49
    Temat: Re: Szkoda.. jak wybrnac.. dostac wiecej
    Od: "PM" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4e63342d$0$3490$6...@n...neostrada
    .pl...
    > begin Kris_Poland

    > Chcesz mieć dobrze zrobione -- napraw bezgotówkowo.

    optymista.

    > Chcesz zarobić -- idź do pracy.

    no dokładnie, czyli:
    bierzemy kasę wg stawek ASO (czy tam innego zakładu wskazany przez
    ubezpieczyciela)
    wkładamy swoją pracę i czas w: szukanie pana czesia_co_zrobi_dobrze_i_tanio,
    bieganie, załatwianie, przewóz samochodu
    bierzemy za to zapłatę w gotówce (różnica ASO-pan_czesio)

    jak ktoś ma na zbyciu energię czas i chęci to co w tym złego?

    tyle dywagacji.