  • Data: 2011-09-04 22:49:38
    Temat: Re: [OT] Szkoda.. jak wybrnac.. dostac wiecej
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-04 22:40, Cavallino wrote:
    > [...]
    > Wbrew temu co Ci się wydaje szkoda NIE JEST równa kosztowi naprawy
    > możliwie najtańszym sposobem, zwłaszcza jeśli będzie to naprawa częściowa.

    Super. I ze mi się takie rzeczy *wydają* udało Ci się wydedukować na
    podstawie jednego zdania? Robisz kariere w telepatii?

    Nic mi się nie wydaje. Jeśli autor pierwotnego posta chce mieć
    naprawiony samochód to niech probuje podejśc do sprawy bezgotówkowo.
    Przykłady z mojej okolicy wykazują że warsztat biegły z szarpaniem się z
    ubezpieczycielem wyssa więcej gotówki (w dodatku zarabiając) niż klient
    szukający częsci i robiący wyceny na wlasną rękę. Jedyny problem to
    jakośc tych napraw dlatego trzeba patrzeć na ręce.