  • Data: 2010-10-14 11:01:00
    Temat: Re: Szklo w oponie-pytanie. Pytanie ogólne kiedy zmieniać opony?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-14 11:22, kakmar pisze:

    > Kord sam zesię mocny być niby powinien.

    sam ze sie to on jest mocny, ale potraktowany ostra krawedzia szkla to
    juz mniej.

    > Kiedy zmieniasz gumę?

    to zbyt osobiste pytanie :-)

    Ale doswiadczenie (przynajmniej moje) uczy ze opona zjechana ponizej
    znacznikow czy powiedzmy jak ma mniej niz te 2-3 mm bieznika robi sie na
    tyle cienka ze chetnie bierze gwozdzie.
    Tam gdzie grubsza guma bylaby na tyle wytrzymala ze sie ugnie ale nie
    wpusci, cienka ugnie sie na tyle mocno ze da sie przebic.

    Mozecie wyslac moja teorie do pogromcow mitow niech sprawdzaja ;-)

    KJ