  • Data: 2011-03-10 19:18:14
    Temat: Re: Szklane japko do kosza?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:ic4in6ttorrri8ovpaii7pd1006jd1080u@4ax.com...

    > No, tak prawde mowiac to moze i standardowy driver odbierze wiecej
    > komunikatow przez USB i przekaze je dalej, ale zeby system cos z tym
    > robil wiecej to powatpiewam, bo i co mialby robic.
    > I tak dobrze ze obsluguje dwie rolki a niektore programy to nawet
    > trzeci przycisk.

    Co jest przykre, bo środkowy przycisk był tam od samego początku,
    a co najmniej od Windows 3.11 które miałem obcykane aż do samego
    dołu WINAPI co do poszczególnych komunikatów WM_LMOUSEDOWN itp.

    Dodatkowe drivery myszek z 5-10 guzikami, czy zintegrowane do
    pakietu MS Windows XP czy nie nie pracują wyłącznie w interfejsem
    myszki lecz posługują się dodatkowo interfejsem klawiatury lub
    potrafią wykryć funkcje systemowe tak jak "back page" w domyślnej
    przeglądarce lub wywołać funkcję systemową "uruchom domyślny
    program pocztowy". Ale to jest bardzo daleko od natywnego drivera
    myszki w MS Windows, zrozumie to jednak tylko programista...