-
X-Received: by 2002:a81:63d5:: with SMTP id x204-v6mr154698ywb.5.1535661251720; Thu,
30 Aug 2018 13:34:11 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a81:63d5:: with SMTP id x204-v6mr154698ywb.5.1535661251720; Thu,
30 Aug 2018 13:34:11 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!z10-v6n
o1055958qtb.0!news-out.google.com!i36-v6ni625qti.0!nntp.google.com!z10-v6no1055
952qtb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 30 Aug 2018 13:34:11 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <pm9igm$iq9$1@news.mixmin.net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.147.101.110;
posting-account=8OaLcAoAAABbhNPJHdA5ct5rjSvjyJw4
NNTP-Posting-Host: 188.147.101.110
References: <1kqf8n9a2njmv$.1kuphw0yfd2k7$.dlg@40tude.net>
<b...@g...com>
<1jobvvfyjz8gq$.3eghdj7lz2s6.dlg@40tude.net>
<5b84136b$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<5b85837a$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<5b85bb4e$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
<5b86914e$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
<pm63un$e40$1@node1.news.atman.pl> <pm6cpg$jp3$1@node2.news.atman.pl>
<pm8obp$219$2@node1.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<5b87fda8$0$672$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<6...@g...com>
<pm97q2$gok$3@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<5b88489a$0$621$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<pm9igm$iq9$1@news.mixmin.net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <7...@g...com>
Subject: Re: Szeryfowie
From: z...@g...com
Injection-Date: Thu, 30 Aug 2018 20:34:11 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 12
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639019
[ ukryj nagłówki ]Suwak działa jedynie gdy oba pasy są w ruchu i są przerwy pomiędzy autami. Pojawia
się zwężenie i jeden pas ma możliwość zmieścić się na drugim. To jest ten suwak na
który buractwo się powołuje. Jednak następuje zagęszczenie aut na jednym pasie co
doprowadza do zwolnienia jazdy i braku możliwości wchłonięcia następnych pojazdów. W
takiej sytuacji każdy rycerz ortalionu który wyprzedza taką kolumnę pojazdów i
usiłuje się w nią wbić przy końcu swojego pasa wymusza zatrzymanie całej kolumny
która teraz nie ma już miejsca dla buraka. Nie ma mowy o wjeżdżaniu na suwak gdy on
jest dawno zapięty. Dlatego usprawiedliwianie swojego cwaniactwa zasadą suwaka mogę
tłumaczyć litościwie brakiem zrozumienia tym jak on działa.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.08.18 01:38 Grzesiek
- 31.08.18 07:24 Cavallino
- 31.08.18 07:24 Cavallino
- 31.08.18 08:22 z...@g...com
- 31.08.18 13:46 J.F.
- 31.08.18 14:11 z...@g...com
- 31.08.18 14:24 J.F.
- 31.08.18 14:27 z...@g...com
- 31.08.18 14:32 z...@g...com
- 31.08.18 14:38 J.F.
- 31.08.18 17:26 z...@g...com
- 31.08.18 17:30 z...@g...com
- 31.08.18 17:36 Grzesiek
- 31.08.18 17:39 J.F.
- 31.08.18 17:50 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
Najnowsze wątki
- 2024-12-05 nie chcem ale muszem zapytać
- 2024-12-05 test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- 2024-12-05 jak to na autostradzie
- 2024-12-04 Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- 2024-12-06 starość nie radość
- 2024-12-05 Ataki hakerskie
- 2024-12-05 Konwersja dysku z MBR na GPT
- 2024-12-05 Problem z wilgotnością
- 2024-12-05 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-12-05 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2024-12-04 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-12-04 Wrocław => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-04 Gdańsk => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-04 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-04 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=