  • Data: 2012-01-14 12:12:05
    Temat: Re: Szerokie laczki są dla mięczaków
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawdziwi twardziele zakładają coś z półki rozmiarowej Dębicy.
    > http://www.youtube.com/watch?v=HPh90yNX-mY
    > Od dawna miałem szacunek dla właścicieli Frigo:)

    Pomijajac meritumm... strasznie musial im sie kryzys dac we znaki skoro
    brudasow zaczynaja w programach "uzywac"...

    Od razu przypomina mi sie jeden kawal:

    Rok 2030 - Niemcy, gdzies na autobanie.
    Patrol Policji zatrzymuje samochód do kontroli.
    Biora od kierowcy dokumenty.

    Nagle jeden policjant wola drugiego: Ahmed, Ahmed, co tam Onur - pyta Ahmed.
    Popatrz jakie smieszne i niespotykane nazwisko - Schmidt

    --
    Picasso