-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Szczególna ostrożność
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <m5sls0$fqb$1@node1.news.atman.pl> <1kag3f8kpq3i0$.dlg@myjk.org>
<m625r1$ddn$1@node1.news.atman.pl> <idxqvjcej66f$.dlg@myjk.org>
<m63dlo$fr3$3@node2.news.atman.pl> <11z2tmmaj8g70$.dlg@myjk.org>
<m67g0k$7t8$2@node1.news.atman.pl> <aedlhultcsh9$.dlg@myjk.org>
<m67iov$bdm$1@node1.news.atman.pl> <cpqjnw7kkya3$.dlg@myjk.org>
<m67rdq$b7d$1@node2.news.atman.pl> <1v7oc6tvrj4yf$.dlg@myjk.org>
<m68nu5$6un$1@node2.news.atman.pl> <m691as$t87$1@node1.news.atman.pl>
<m6a5q7$nta$2@node2.news.atman.pl> <mzty3n9pr91l$.dlg@myjk.org>
<m6bak1$hvu$2@node1.news.atman.pl> <1mznzjffzf7yv$.dlg@myjk.org>
<m6cqtn$7jv$3@node1.news.atman.pl> <1...@m...org>
<m6fdgn$4rv$1@node1.news.atman.pl>
Date: Fri, 12 Dec 2014 20:56:17 +0100
Message-ID: <n...@m...org>
Lines: 38
NNTP-Posting-Host: 83.6.184.184
X-Trace: 1418414169 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 21552 83.6.184.184:16076
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2551873
[ ukryj nagłówki ]Fri, 12 Dec 2014 19:52:09 +0100, Shrek
> Droga skutecznego hamowania dla przeciętnego kierowcy to 30m.
> Pownieważ ty jesteś wybitnie nadprzeciętny, to przyjmijmy 25.
Nie wybitnie nadprzeciętny, jest wiele lepszych przymiotników do określenia
zachowania. Otóż jak już pisałęm, gdy mam ograniczoną widoczność zbliżając
się np. do takiego skrzyżowania* jak pokazałeś, to redukuję zawczasu bieg,
odpuszczam gaz i przekładam nogę nad hamulec. Nie jestem więc "przeciętnym"
kierowcą zaskoczonym sytuacją dla których podajesz swoje wyliczenia drogi
hamowania, a kierowcą w fazie zwalniania i dodatkowo przygotowanym na
określoną reakcję. Taka to właśnie różnica, że ty patrzysz z perspektywy
kierowcy ignoranta, co bezmyślnie uważa, że jak ma zielone czy
pierwszeństwo to może jechać ignorując podstawy PORD.
*) to samo jak zbliżam się do stojącego autobusu zza którego ludzie lubią
wyłazić wprost pod koła, czy do przejścia do pieszych do którego widoczność
jest ograniczona itd. -- to też zwalniam, a jak zupełnie nic nie widzę, to
zwalniam jeszcze bardziej, żeby móc zahamować. I tak, poza logiką, PORD mi
to nakazuje, więc zapierdalacze wszelkiej maści mogą mnie cmoknąć w pompkę,
bo wolę mieć piekące uszy niż człowieka na sumieniu.
> Powodzenia;)
Dziękuję, dam sobie radę.
> Przepraszam, ale czego się obawiasz zbliżając się do skrzyżowania, jak
> nie "zapierdalaczy na czerwonym" na poprzecznej jezdni?
Takich co ci pokazałem na filmie, którzy się zgapią -- bo tacy najczęściej
wbijają na czerwieni. Zapierdalacze to najczęściej jeżdżą na późnym żółtym,
a przed takimi jest się stosunkowo łatwo obronić (pomijam już kwestię tego,
że sygnalizatory są tak ustawione aby do punktów kolizyjnych w takich
sytuacjach nie dochodziło).
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
Najnowsze wątki
- 2025-01-02 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-01-02 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-01-02 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-02 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-02 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-02 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2025-01-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- 2025-01-01 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-01-01 Łódź => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-01 Żerniki => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-01 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=