  • Data: 2014-12-09 11:16:48
    Temat: Re: Szczególna ostrożność
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.12.2014 o 17:09 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Nie wydaje mi się - jak mają prędkość szlakową 80km/h i brak "sierżanta"
    > z ograniczeniem do 20 to jadą 80%.

    A mogą nie mieć sierżanta jeśli przejazd jest niestrzeżony a widoczność
    kiepska? Zdaje mi się, że nie.
    Natomiast na strzeżonych pociąg może jechać szybko (no bo strzeżony) a
    widoczność często jest bardzo marna (zwykle w jednym rogu tuż przy torach
    i przy drodze stoi budka dróżnika) tak, że nawet wjeżdżanie z prędkością
    0,1km/h nie gwarantuje bezpieczeństwa a jedynie, że uderzenie będzie w
    przód a nie w drzwi (za to znacząco wydłuża czas przebywania na torach
    więc nie wiem czy sumarycznie zwiększa bezpieczeństwo).

    --
    SW3
    ----