  • 31. Data: 2014-09-17 09:54:28
    Temat: Re: Szczawnica -- Bóg wysłuchał moich modlitw ;)
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Co przez to rozumiesz? Jakiej komuny, te złodziejskie ścierwa szabrujące
    > wielopokoleniowy dorobek Polaków, zaprzedający kraj interesom zagranicy
    > nazywasz komuną?

    tak. szabrowali od 45

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2014-09-17 10:21:43
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Radek Sikorski TAXI. Skoro minister wozi dzieci znajomych, to może wozić i twoje

    Bardzo, bardzo słusznie, należy patrzeć władzy na ręce. Podwiezienie służbowym
    samochodem to nadużycie.
    Swego czasu w Szwecji odwołano wicepremiera za to, że kupił ze służbowej karty
    kredytowej pieluchy i baton.
    Niby sam zwrócił szybko tę forsę ale jak się wykryło że w ogóle użył, to wyleciał.

    Takie standardy i u nas należy wprowadzić.

    Równocześnie oczywiście każdy uczciwy obywatel, który ma samochód zarejestrowany jako
    firmowy
    (na pełne odliczenie) godzi się z oczywistym faktem, że absolutnie nie może użyć go
    prywatnie,
    np. w celu podwiezienia dziecka do szkoły. I nie narzeka. Jak standardy, to
    standardy.

  • 33. Data: 2014-09-17 10:45:10
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-17 09:54, masti pisze:

    > tak. szabrowali od 45

    Co, czujesz się pokrzywdzony że każdy Polak dostał wolny dostęp do
    jezior, rzek i lasów? A może tym że przestał być sługą jaśniepańskim?

  • 34. Data: 2014-09-17 10:58:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Co, czujesz się pokrzywdzony że każdy Polak dostał wolny dostęp do
    > jezior, rzek i lasów? A może tym że przestał być sługą jaśniepańskim?

    latałeś z pepeszą rozkułaczając obszarników?

  • 35. Data: 2014-09-17 11:06:26
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-17 10:58, masti pisze:

    > latałeś z pepeszą rozkułaczając obszarników?

    Jeżeli byś mógł odpowiedzieć na zadane pytanie to bym się poczuł
    zobowiązany do odpowiedzi na Twoje.

  • 36. Data: 2014-09-17 11:06:34
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > Bardzo, bardzo słusznie, należy patrzeć władzy na ręce.

    Akurat wiele to komu da..

  • 37. Data: 2014-09-17 11:49:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Jeżeli byś mógł odpowiedzieć na zadane pytanie to bym się poczuł
    > zobowiązany do odpowiedzi na Twoje.

    wolny dostęp do lasów? NIe jest wolny.
    A teraz możesz odpowiedzieć na moje

  • 38. Data: 2014-09-18 19:35:48
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury>

> [...]
    > może użyć go prywatnie,
    > np. w celu podwiezienia dziecka do szkoły. I nie narzeka. Jak standardy,

    Więc właśnie jak kowalski ma zarejestrowany swój samochód to może wozić bo
    to jego firma i jego samochód. Radek nie swoim jeździ tylko naszym.

  • 39. Data: 2014-09-20 06:45:52
    Temat: Re: Szczawnica ... demokratycznie wybrani.
    Od: "Zenowik6" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości

    > Co przez to rozumiesz? Jakiej komuny, te złodziejskie ścierwa szabrujące
    > wielopokoleniowy dorobek Polaków, zaprzedający kraj interesom zagranicy
    > nazywasz komuną?

    Ty półgłówku, debilu. Obrażasz ludzi demokratycznie wybranych
    do rządzenia, wybranych przez Polaków w wolnych wyborach.
    Nie wybrano ciebie bo jesteś za głupi.
    Rydzyk zrobił ci wodę z mózgu i powtarzasz to co Rydzyk ci wmówił.
    Pamiętaj tylko, że Rydzyk i jego partia wykonują polecenia Watykanu.
    Wyprowadź się na Białoruś lub Koreii Północnej. Tam są twoi
    przyjaciele broniący krajowych interesów. Weź z sobą jeszcze
    podobnych półgłówków.

  • 40. Data: 2014-09-20 07:08:09
    Temat: Re: Szczawnica ...
    Od: "Zenowik6" <g...@w...pl>

    >W dniu 2014-09-01 04:05, Zenowik6 pisze:
    >
    > No pokaż choćby u naszych sąsiadów takich jak Niemcy, Czechy czy Białoruś
    > ogólnokrajowe żebranie o datki na aparatur do szpitali mającą ratować
    > życie dzieci.

    W krajach demokratycznych nikt nikomu nie zabrania,
    ani nie zmusza organizować akcje charytatywne.
    Nie wierzę, że dobrowolnego zbierania pieniędzy nie ma w Niemczech,
    Czechach.

    > Ty się w ogóle zastanów co to znaczy "bogaty kraj" jeżeli wiesz to
    > powiedz czym do mierzysz

    Są tacy co mierzą, biorąc pod uwagę różne kryteria.
    Jest to publikowane.
    Poszukaj w internecie. Na pewno znajdziesz wiele danych z różnych
    źródeł.

    > A więc nie ma żadnych przesłanek aby się niektórzy cieszyli z wygranej w
    > minutę po zamknięciu lokali.

    Nikt nikomu nie zabrania, ani nie zmusza, aby się cieszyć z wygranej, kiedy
    zechce.

    > Jeżeli masz choć trochę oleju w makówce to nie nazywaj tego ogólnie
    > obowiązującego qrestwa "demokracją". Choćby z szacunku do tego co
    > obwiązywało w starożytnej Grecji.

    Napisz co takiego obowiązywało w starożytnej Grecji.
    Ocenimy czy jest to do zastosowania w współczesnej Polsce.
    Przy okazji ocenimy ile masz "oleju w makówce " :)))