  • 11. Data: 2009-01-29 07:47:18
    Temat: Re: Szarpanie przy ruszaniu-pytanie.
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    solo napisał(a):

    > Najbardziej mnie bawi jak ktos zakłada wątek z konkretnym pytaniem, a po
    > dwoch postach prowadzi się zazarliwa dyskusja wyższosci świąt Bożego
    > Narodzenia nad Wielkanocnymi nie mająca nic wspolnego z założonym postem.

    Ja uwazam ze wilkanocne som fajniejsze, bo moge jajka se pomalowac. A wy
    chlopaki???

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 12. Data: 2009-01-29 08:14:41
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Ja uwazam ze wilkanocne som fajniejsze, bo moge jajka se pomalowac. A wy
    > chlopaki???

    Bozenarodzenie fajniejsze bo jest wtedy zimno i nie trzeba jezdzic moturem.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 13. Data: 2009-01-29 08:33:14
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kuczu pisze:
    > Dobrze prawisz. Ludzie jakies teorie o oleju dorabiaja a wystarczy
    (...)

    Jeśli do mnie pijesz to nie była teoria tylko praktyka. A co do porad to
    wszystkie są teoretyczne, bo nikt z nas tego moto na żywo nie widział i
    nie obadał.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 14. Data: 2009-01-29 11:51:57
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Bozenarodzenie fajniejsze bo jest wtedy zimno i nie trzeba jezdzic
    > moturem.

    no to ci w Nowej Australiolandii dopiero majo przewalone, bo to nie dosc, ze
    we Wegilje ciepło, to bez rok caly bez mala zapitalac mozna...
    To tak w temacie szarpania przy ruszaniu, zeby nie bylo...

    MS