  • 71. Data: 2011-08-02 13:38:52
    Temat: Re: Szanujmy policję...
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-08-02 13:36, Maciej S. pisze:
    > Taksówkarz, czyli kierowca zawodowy też tego nie wiedział - dowiedział
    > się po mandacie. Więc nie jestem wyjątkiem.

    Ba... powiedział bym nawet że jesteś w większości. Tylko co z tego ?

  • 72. Data: 2011-08-02 13:40:35
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-08-02 13:35, Maciej S. pisze:
    > A co z bezsensownością tych przepisów?

    Żeby rozmawiać o bezsensowności przepisów wpierw trzeba znać przepisy.
    Inaczej to jest po prostu wymówka usprawiedliwiająca nieznajomość
    przepisów głupich a głupimi nazywa się te których się nie zna.

  • 73. Data: 2011-08-02 13:41:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bartłomiej,

    Tuesday, August 2, 2011, 1:20:16 PM, you wrote:

    > No tak, ale na logikę, jeśli dwa pojazdy jadą z tą samą prędkością obok
    > siebie, to trudno powiedzieć, żeby ktoś kogoś wyprzedzał. ;-)

    Tu nie chodzi o ten przypadek.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 74. Data: 2011-08-02 13:42:07
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik AZ napisał:
    > A czemu troszeczke przekraczales predkosc? Typowa moralnosc na PMS. Ja
    > jechalem szybciej niz mozna ale on jechal jeszcze szybciej! Jak jestes
    > taki swietojebliwy az do bolu to nie powinienes jechac szybciej niz
    > ograniczenie.

    Słusznie, nie powinienem. Tylko że ja nie roszczę sobie praw do tytułu
    "stróża prawa". Zresztą, gdybym jechał przepisowe 50, albo 49, to co by
    to zmieniło w kontekście dyskutowanego problemu poszanowania PoRD przez
    policję?

  • 75. Data: 2011-08-02 13:42:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maciej,

    Tuesday, August 2, 2011, 1:03:22 PM, you wrote:

    > A tobie kto dał prawo dawać głupie odpowiedzi na forum?
    > Prawo jazdy mam prawem egzaminu, który zdałem 20 lat temu i nikt takimi

    [...]

    > po to żeby zawrócić do domu mam jechać 3 kilometry w jedną stronę i 3 w
    > drugą (po drodze same takie skrzyżowania ze strzałkami)? Niedoczekanie.

    Żenada.

    --
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 76. Data: 2011-08-02 13:43:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maciej,

    Tuesday, August 2, 2011, 1:34:33 PM, you wrote:

    > A u mnie na kursie może instruktor bardziej zwracał na rozsądek i ostrozność
    > przy zbliżaniu się do pasów, a nie gadał o policji łapiącej przed pasami
    > baranów.
    > A może nie i po prostu zapomniałem....
    > Co nie zmienia faktów że kursy są różne, i na żadnym kursie nikt nie
    > wyczerpie całości przepisów.

    Pogrążasz się. PoRD jest jednym z najłatwiejszych do opanowania aktów
    prawnych w Polsce.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 77. Data: 2011-08-02 13:44:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maciej,

    Tuesday, August 2, 2011, 1:35:36 PM, you wrote:

    > A co z bezsensownością tych przepisów?

    Sam jesteś bezsensowny. I beznadziejny.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 78. Data: 2011-08-02 13:59:46
    Od: MHM <m...@p...pl>

    > A co z bezsensownością tych przepisów?
    >
    > MS

    To czy sa bezsensowene czy nie nie ma znaczenia. One obowiazuja.
    Koniec, kropka.

    Nie pasuja ? Pchaj sie do Sejmu i zmieniaj.

    --
    MHM
    http:\\www.skc.org.pl - Sudecki Klub Citroena

  • 79. Data: 2011-08-02 14:03:56
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 2 Aug 2011 11:26:09 +0200, .Peeter napisał(a):
> [...]
    e/wideo/kierowco-nie-wyprzedzaj-przed-i-na-przejsciu
    -dla-pieszych-29-viii-2010/2550220
    > Po 3:30, z bordową Xsarą Picasso - po ujrzeniu tego nasuwa mi się pytanie:
    > Czy jeśli z lewej lub prawej ktoś wyjedzie z podporządkowanej i człapie się
    > 30 lub dopiero zaczyna rozpędzać, a ja jadę sobie prosto 50/60/70/whateva
    > i kawałeczek dalej jest przejście, to powinienem wykurwić z całej siły po
    > heblach, żeby tylko przed lub na przejściu nie wystawić swojego nochala
    > centymetr przed nochal tego, który wyjechał i się człapie? :-)

    Niestety tak - co wiecej, to "przewinienie" jest traktowane identycznie jak
    100x bardziej niebezpieczny proceder omijania pojazdu, ktory sie zatrzymal
    przed przejsciem by przepuscic pieszych...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 80. Data: 2011-08-02 14:10:54
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 02 Aug 2011 10:20:59 +0200, Norbert napisał(a):
    > Autor filmu jedzie lewym pasem w tempie slimaka, za to tez jest
    > odpowiednia kwota i ilosc promocyjnych punktow.

    Jedzie w tempie dozwolonym przez ustalone w tym miejscu ograniczenie
    predkosci - zas policja bez obciachu lamie bardzo istotny (wedlug nich)
    przepis...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944