  • 41. Data: 2011-08-02 12:03:37
    Temat: Re: Szanujmy policję...
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "MHM" wrote:
    > Niestety, masz taki zasrany obowiazek.

    Z obserwacji na mieście - nikt tak nie robi... Spróbowałbym samemu być
    poprawnym, ale tyłowi mojego auta nie śpieszy się do blacharza... :S

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 42. Data: 2011-08-02 12:22:19
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-08-02, .Peeter <p...@n...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    e/wideo/kierowco-nie-wyprzedzaj-przed-i-na-przejsciu
    -dla-pieszych-29-viii-2010/2550220

    > Po 3:30, z bordową Xsarą Picasso - po ujrzeniu tego nasuwa mi się pytanie:
    > Czy jeśli z lewej lub prawej ktoś wyjedzie z podporządkowanej i człapie się
    > 30 lub dopiero zaczyna rozpędzać, a ja jadę sobie prosto 50/60/70/whateva
    > i kawałeczek dalej jest przejście, to powinienem wykurwić z całej siły po
    > heblach, żeby tylko przed lub na przejściu nie wystawić swojego nochala
    > centymetr przed nochal tego, który wyjechał i się człapie? :-)

    Tak.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 43. Data: 2011-08-02 12:23:03
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-08-02, .Peeter <p...@n...gazeta.pl> wrote:

    > Z obserwacji na mieście - nikt tak nie robi... Spróbowałbym samemu być
    > poprawnym, ale tyłowi mojego auta nie śpieszy się do blacharza... :S

    Robi, robi. Jak raz Ci pieszy wejdzie na jezdnię korzystając z powolnej
    jazdy tego na prawym też zaczniesz. Oby bez sprawy karnej w
    międzyczasie.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 44. Data: 2011-08-02 12:29:16
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik AZ napisał:
    > a trzeci widzial radiowoz ktory mogl na oko jechac nawet 80 km/h w
    > zabudowanym.

    80 czy nie, jeśli ja jechałem nieco powyżej przepisowego 50 a on mnie
    doganiał, musiał jechać szybciej. Zresztą mam wrażenie, że wątkotwórcy
    nie chodzi o ułamki km/h, tylko o to, że policja nie zawsze przestrzega
    PoRD. A skoro ma stać na jego straży, to powinna.

  • 45. Data: 2011-08-02 12:31:52
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/08/2011 11:29, Bartłomiej Zieliński wrote:

> [...]
    > nie chodzi o ułamki km/h, tylko o to, że policja nie zawsze przestrzega
    > PoRD. A skoro ma stać na jego straży, to powinna.

    A przyszło ci do głowy, że może jechali na interwencję i nie włączyli
    koguta, żeby nie spłoszyć złodzieja dwie ulice dalej?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 46. Data: 2011-08-02 12:37:09
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-08-01 22:10, Maciej S. pisze:

    > Przecież to jest dwupasmówka więc jakie wyprzedzanie?

    LOL! Prawdziwy miszcz.

    A.

  • 47. Data: 2011-08-02 12:40:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Arek,

    Tuesday, August 2, 2011, 12:37:09 PM, you wrote:

    > LOL! Prawdziwy miszcz.

    Miałby rację, gdyby na obu pasach był pełny ruch i poruszały się ciągi
    pojazdów. Ale tu tak nie było.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 48. Data: 2011-08-02 12:42:23
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik kamil napisał:
    > A przyszło ci do głowy, że może jechali na interwencję i nie włączyli
    > koguta, żeby nie spłoszyć złodzieja dwie ulice dalej?

    Gdyby tak było, nie zatrzymywali by mnie raczej - szkoda czasu, złodziej
    może uciec. To tak na logikę. Zresztą włączyli potem, już żeby zatrzymać
    mnie.
    Natomiast nadal uważam, że radiowóz bez włączonego "koguta" nie jest
    pojazdem uprzywilejowanym i jego kierowca nie powinien łamać przepisów.

  • 49. Data: 2011-08-02 12:42:36
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Krzysiek Kielczewski" wrote:
    > Robi, robi.

    Z czystej ciekawości mocniej zacznę na to zwracać uwagę. :-)
    BTW, nie należę do "przelatywaczy", którzy omijają auta, które
    zatrzymują się w celu ustąpienia pieszym. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 50. Data: 2011-08-02 12:44:11
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Sugerujesz, że należało zmienić pas ruchu zajeżdżając drogę tym, którzy
    > mnie wyprzedzali na prawym?

    Przez ok 30s filmiku wyprzedziły Cię trzy auta z czego 2 w pierwszych
    5s, to jest ten sznur samochodów?

    A.