  • 11. Data: 2010-03-27 10:25:14
    Temat: Re: Szanujmy policję...
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    BaX napisał(a):
    > ...] ale jak by skutkiem ubocznym jest też duży
    > nacisk kładziony na dobranie się do nagrywającego i ukaranie go np. za
    > przekroczenie prędkości podczas filmowania.
    Ty tak z praktyki mniemasz, czy z teorii?
    --
    Krzysiek

  • 12. Data: 2010-03-27 10:58:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam Płaszczyca t...@o...spamnie.org.pl ...

    > Bo przeciez policja wzorem jest:
    > http://www.youtube.com/watch?v=d0-b6j9-iuo

    jak widac - mozna jezdzic lewym pasem :)

  • 13. Data: 2010-03-27 10:58:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam Płaszczyca t...@o...spamnie.org.pl ...

    > Bo przeciez policja wzorem jest:
    > http://www.youtube.com/watch?v=d0-b6j9-iuo

    Jaki sprzet u ciebie filmuje? Całkiem fajna jakosc wychodzi.

  • 14. Data: 2010-03-27 11:12:41
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > podczas filmowania.
    Ty tak z praktyki mniemasz, czy z teorii?

    Powiedzmy, że w przynajmniej dwóch przypadkach o których wiem w których
    brały udział pojazdy służb mundurowych ich kierowcy zostali objęci
    postępowaniem dyscyplinarnym, a przynajmniej jeden filmujący ukarany. Film
    został zdjęty z youtuba.

  • 15. Data: 2010-03-27 11:18:10
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    > ZTCW to policja /SG też/ przegląda youtube pod kątem takich właśnie
    > filmów i 'przykładnie' karze sprawców ale jak by skutkiem ubocznym jest
    > też duży nacisk kładziony na dobranie się do nagrywającego i ukaranie
    > go np. za przekroczenie prędkości podczas filmowania.

    O ile przejachnie na czerwonym nie budzi watpliwosci o tyle malo
    prawdopodone aby takim nagrniem udowodnic przekroczenie predkosci. Nawet
    gdyby bylo widac licznik czy ekran nawigacji z predkoscia, to oba urzadzenia
    mogly byc popsute...

    --
    Picasso

  • 16. Data: 2010-03-27 11:21:24
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Jaki sprzet u ciebie filmuje? Całkiem fajna jakosc wychodzi.

    Wystarczy np JVC GY-HD251E - nie wiecej nie potrzebujesz...

    --
    Picasso

  • 17. Data: 2010-03-27 11:29:08
    Od: MaćkuPićku <s...@o...pl>

    > Bo przeciez policja wzorem jest:
    > http://www.youtube.com/watch?v=d0-b6j9-iuo

    Tak jak i Ty wzorem jesteś.
    Trochę tylko nadgorliwym...
    W filmie policja2 to walnąłeś jak dzik w sosnę.
    http://www.youtube.com/watch?v=0f-SfaZI0TQ
    Jedziesz za nimi też 80 na godzinie po zabudowanym. Policji można to Tobie też??

    Przekroczenie podwójnej ciągłej ? Jakie ?? ominięcie rowerzysty to nie
    wyprzedzanie i jest zgodne z przepisami. Może najpierw się doucz a później
    ścigaj innych co ?

    --
    Maciek "Sołtys"
    Kraków

  • 18. Data: 2010-03-27 12:01:17
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    MaćkuPićku pisze:
    > W filmie policja2 to walnąłeś jak dzik w sosnę.
    > http://www.youtube.com/watch?v=0f-SfaZI0TQ
    > Jedziesz za nimi też 80 na godzinie po zabudowanym. Policji można to
    > Tobie też??

    No wiesz, jeśli Policja ma być wzorem dla obywateli, to tenże obywatel
    potraktował to dosłownie. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 19. Data: 2010-03-27 12:16:27
    Od: marjan <k...@g...com>

    MaćkuPićku pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=0f-SfaZI0TQ
    >
    > Przekroczenie podwójnej ciągłej ? Jakie ?? ominięcie rowerzysty to nie
    > wyprzedzanie i jest zgodne z przepisami. Może najpierw się doucz a
    > później ścigaj innych co ?

    Masz rację, ominięcie rowerzysty to nie wyprzedzanie.
    Ale jaki to ma związek z tym filmem?

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 20. Data: 2010-03-27 12:20:24
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > prawdopodone aby takim nagrniem udowodnic przekroczenie predkosci. Nawet
    > gdyby bylo widac licznik czy ekran nawigacji z predkoscia, to oba

    Jeżeli zabiorą się do ukarania 'swojego' to jak znajdą filmującego ukaranie
    zapewne będzie tylko formalnościa.