  • Data: 2011-08-03 20:10:24
    Temat: Re: Szanujmy policję...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-03 19:52, Maciej S. pisze:

    > Oczywiście że tak i to jest moja wina.

    A nie przestrzegasz prawa, czy ogólne zasad bezpiecznego i czytelnego
    poruszania się po drogach? Bez przesady. Ja wiem, że mamy tutaj kilku
    "specjalistów" od "poprawnej" jazdy oraz "znajomości" przepisów (vide
    autor wątku, a raczej materiału na yt), ale bez przesady. Nie
    sposób jest pamiętać cały PoRD i tak naprawdę nie ma to większego
    sensu. Polski PoRD niby nie jest zły, ale jak praktyka wykazuje
    jest często nieczytelny i do tego niejednoznaczny przez dziwaczne
    przepisy szczegółowe, które podważają czasem zasady ogólne.

    > Ale niech do cholery państwo w którym płacę podatki mi to ułatwi - niech
    > przygotuje porzadnie akcję informacyjną że coś się zmienia, i to
    > wypunktuje a nie zmusza mnie do grzebania na które nie mam czasu.

    Wiesz, przez te zmiany to się ostatnio dowiedziałem, że na samotnym
    P-8b nie wolno mi zawrócić. Nie jest to prawdą, a akcje informacyjne
    są do bani. Może nie wszystkie. Z drugiej strony - od zarania dziejów
    nie wolno zawracać na B-23, a ludzie to nagminnie robią.

    > Pozatym uważam że takie prawo jest do bani - bo zmusza mnie do
    > nadrabiania mnóstwa kilometrów, bo strzałki, to tak - zrobili, ale
    > przebudować krzyżówki i dać zawrotki jak trzeba to już nie - ale to jest
    > element robienia mnie w ch...przez panstwo za moją kase.

    To nie prawo jest bani - to zarządzanie jest do bani.