  • Data: 2011-08-02 11:26:09
    Temat: Re: Szanujmy policję...
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "neoniusz" wrote:
    > http://www.tvp.pl/krakow/motoryzacja/jedz-bezpieczni
    e/wideo/kierowco-nie-wyprzedzaj-przed-i-na-przejsciu
    -dla-pieszych-29-viii-2010/2550220

    Po 3:30, z bordową Xsarą Picasso - po ujrzeniu tego nasuwa mi się pytanie:
    Czy jeśli z lewej lub prawej ktoś wyjedzie z podporządkowanej i człapie się
    30 lub dopiero zaczyna rozpędzać, a ja jadę sobie prosto 50/60/70/whateva
    i kawałeczek dalej jest przejście, to powinienem wykurwić z całej siły po
    heblach, żeby tylko przed lub na przejściu nie wystawić swojego nochala
    centymetr przed nochal tego, który wyjechał i się człapie? :-)

    BTW strasznie wkurzający głos ma ten gość z filmiku. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter