  • Data: 2012-02-02 20:34:07
    Temat: Re: Szanowny Pleju
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem> napisał w wiadomości
    news:jgccq7$11u$1@inews.gazeta.pl...

    > Dolać Ci oleju w miejsce po mózgu? Żenada, żeby być takim tępym butem i
    > nie rozumieć na jakich zasadach mogą być dostarczane przesyłki spoza kręgu
    > Poczty Polskiej.

    Czujesz się lepiej jak kogoś wyzywasz od głupków? Postaraj się
    dowartościowywać w inny sposób.
    Dodawanie ciężaru do przesyłki rozumiem, nie rozumiem dlaczego nie po prostu
    nie dostałem zwyczajnego katalogu usług/telefonów. Że koszta? I tak Play
    drukuje tysiące ulotek a samo wysyłanie korespondencji i tak kosztuje. A tak
    dostaję jakiś notatniczek, który wygląda jak katalog reklamowy po którego
    otwarciu - nic nie ma.