  • 21. Data: 2014-11-29 13:44:12
    Temat: Re: Szajsowaty Tablet Samsunga ...
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 28 Nov 2014 23:09:43 +0100, atm napisał(a):

    > A to juz inna para kaloszy - projekt jest slaby i tyle. Nowa Z3 Compact
    > jest szklano-plastikowa i wyglada ok. Nokie od Lumii 800 sa z
    > poliweglanu i wygladaja bardzo dobrze. A przy okazji maja wszelkie
    > zalety wynikajace z tworzywa. Po prostu wyleczylem sie z metalu w

    Najwidoczniej nie miałeś w rękach 530 i 630/635...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Podczas zażartej kłótni w Internecie nigdy nie atakuj oponenta za jego

  • 22. Data: 2014-11-29 13:59:37
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-11-29 13:44, Waldek Godel wrote:

    > Najwidoczniej nie miałeś w rękach 530 i 630/635...

    Co masz na mysli?

  • 23. Data: 2014-11-29 14:17:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 29 Nov 2014 13:59:37 +0100, atm napisał(a):

    > Co masz na mysli?

    Jakość wykonania, którą przebija przeciętna odpustowa zabawka i tandetny,
    trzeszczący plastik z recyclingu. Ale fakt, odbiór jest niczym
    niezakłócony.

  • 24. Data: 2014-11-29 14:25:32
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-11-29 14:17, Waldek Godel wrote:

    > Jakość wykonania, którą przebija przeciętna odpustowa zabawka i tandetny,
    > trzeszczący plastik z recyclingu. Ale fakt, odbiór jest niczym
    > niezakłócony.

    No ale tak wlasnie ma byc. Widziales ceny wymienionych telefonow?
    To najnizsza polka i Nokia/MS daje w pelni funkcjonalne urzadzenie
    (biorac pod uwage ograniczenia WP) w taniej obudowie. Dziala? Dziala.
    Czy uzytkownik bedzie sie slinil widzac drozszy telefon ciekawiej
    zaprojektowany i wykonany z lepszych materialow? Bedzie.
    Nie widze tutaj zaleznosci miedzy metalem a tworzywem.

  • 25. Data: 2014-11-29 14:38:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 29 Nov 2014 14:25:32 +0100, atm napisał(a):

    > No ale tak wlasnie ma byc. Widziales ceny wymienionych telefonow?
    > To najnizsza polka i Nokia/MS daje w pelni funkcjonalne urzadzenie
    > (biorac pod uwage ograniczenia WP) w taniej obudowie. Dziala? Dziala.

    A widziałeś ekran 530? Nawet jak będa za darmo, to i tak będzie za drogo...
    Ericsson T68 miał ekran podobnej jakości. I już wtedy był powszechnie
    uważany za gówniany.

  • 26. Data: 2014-11-29 15:12:22
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-11-29 14:38, Waldek Godel wrote:

    > A widziałeś ekran 530? Nawet jak będa za darmo, to i tak będzie za drogo...
    > Ericsson T68 miał ekran podobnej jakości. I już wtedy był powszechnie
    > uważany za gówniany.

    Ok, ale jak to ma sie do tego, ze telefony "plastikowe" sa w powszechnej
    opinii be? Jak sam zauwazasz jest plastik i plastik.
    Sa tez rozne projekty, sa zalety tworzywa w stosunku do metalu.
    Osobiscie wole dobrej klasy ciekawie zaprojektowany telefon z tworzywa,
    choc z pewnoscia nie bedzie to musthave ficzer.

  • 27. Data: 2014-11-29 16:41:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 29 Nov 2014 15:12:22 +0100, atm napisał(a):

    > Ok, ale jak to ma sie do tego, ze telefony "plastikowe" sa w powszechnej
    > opinii be? Jak sam zauwazasz jest plastik i plastik.

    Nijak. Odnosiłem się to twierdzenia, że nokie po lumii 800 wyglądają bardzo
    dobrze.. to już się dawno skończyło

  • 28. Data: 2014-11-29 16:47:35
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-11-29 16:41, Waldek Godel wrote:

    > Nijak. Odnosiłem się to twierdzenia, że nokie po lumii 800 wyglądają bardzo
    > dobrze.. to już się dawno skończyło

    Tyle, ze Lumia 800 nie jest budzetowcem, nastepcy wspomnianego modelu
    dalej dobrze wygladaja (plus ramka metalowa)
    http://img.wpxbox.com/Lumia-830-Rear-Depth-1024x682.
    jpg