  • Data: 2014-11-25 14:49:32
    Temat: Re: Szajsowaty Tablet Samsunga ...
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości
    news:m50bh9$iuj$1@node2.news.atman.pl...
    > Aloha All

    Ogólnie potwierdzam, natomiast zawsze raczej winiłem Drayteka,
    bo WiFi w wydaniu tej firmy (nawet w stosunkowo wysokich modelach
    routerów, takich jak Twój) jest, oględnie mówiąc, średnie.

    Miałem różne Drayteki (27xx oraz 28xx) i w zawsze WiFi stwarzało
    problemy. Nie tylko z telefonami, czasem też z laptopem albo
    MacBookiem. Najgorsze, że próba podłączenia takiego urządzenia
    powodowała często ogólny pad WiFi na routerze.

    Pod tym względem dużo lepsze są właśnie d-linki albo tp linki.
    Ja poszedłem jeszcze inną drogą, bo i tak musiałem dostarczyć
    neta na parter domu i użyłem 2 "plugów" Devolo, a Wifi na Drayteku
    wyłączyłem.