  • Data: 2014-11-26 15:34:28
    Temat: Re: Szajsowaty Tablet Samsunga ...
    Od: "Waldek" <j...@t...mam> szukaj wiadomości tego autora

    news:m53bu1$65i$1@usenet.news.interia.pl...

    > Zapodaj pytanie na http://forum.draytek.pl/
    > Tam też znajdziesz firmware do różnych celów.
    >
    > Draytek ma dobre wsparcie. Jest to sprzęt nieporównanie lepszy od różnych
    > D-Linków czy TP-Linków, o wiele stabilniejszy od Linksysów. Mogę go porównywać
    > chyba tylko ze Symbolem/Motorolą czy Cisco (nie Linksysem).

    Witaj

    To ze to przywoity sprzęt i o dość duzych mozliwosciach jak na SOHO
    - stabilny i wydajny, to juz sprawdziłem na przestrzeni kilku lat eksploatacji
    no i jeden z niewielu "budzetowych" dosponujących dwoma WAN-ami

    Opisalem ten problem, bo pierwszy raz spotkalem sie z urzadzeniem
    które nie chce nawiazac współpracy z moim Draytkiem,
    Stawialbym na uszkodzony interfejs, ale akurat mialem do dyspozycji 2
    egzemplarze Galaxy Tab3
    (co prawda z tej samej partii produkcyjnej) i oba zachowuja sie dokładnie tak
    samo,
    - ale zeby bylo ciekawiej z innymi dwoma AP sie łaczą

    To nawet nie jest problem samego połączenia wifi - bo to odbywa sie z uzyciem
    np. WPA2 poprawnie
    tylko później sie tablet resetuje i łaczy ponownie (tak w kółko)
    Jesli na Draytku zabroni sie mu dostep do internetu a nastepnie zezwoli (gdy juz
    jest polaczony z AP)
    to pracuje juz bezproblemowo .... do momentu wylaczenia i konieczności ponownej
    negocjacji ;)

    Co do wsparcia - model 2910VG nie jest juz produkowany i ostatni firmware do
    niego
    jaki wyszedł to bodajze 3.2.2.4 (pisze z pamieci)
    wiec wątpie zeby cos od strony routera dalo sie wskorac