  • 11. Data: 2017-06-11 13:40:36
    Temat: Re: Szafa rackowa
    Od: p...@g...com

    Nie bądź cykor po prostu wyłączaj kompa jak idziesz otworzyć drzwi :-)

  • 12. Data: 2017-06-11 14:13:13
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 11 czerwca 2017 13:36:31 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sat, 10 Jun 2017 16:39:07 -0700 (PDT), s...@g...com
    >

    > A to srednio sobie wyobrazam.
    >
    > Wpinaja sie w kabel zasilajacy czy jak ?

    Tu wersja dla "kazdy gupi tak umi":
    https://www.youtube.com/watch?v=erq4TO_a3z8

    W drugiej czesci jest trik z wtyczką. Dla różnych wtyczek sa różne metody ale idea
    jest ta sama.

  • 13. Data: 2017-06-11 14:14:26
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 11 czerwca 2017 12:00:40 UTC+2 użytkownik re napisał:
> [...]
    > zaszyfrowane i po restarcie trzeba będzie podac hasło.
    >
    > Wtedy wpinają sie w gniazdko i jak odciete zostanie zasilanie w gniazdku to
    > ups przejmuje te role. Nawet takie fikusne wpinki maja aby bez wyłaczenia
    > zasilania wypiąć wtyczke ze sciany i wpiąc do ups-a.
    >
    > Ale nie moge namierzyć takiego filmiku na youtube aby ci pokazac.
    >
    > Sprytna sprawa.
    > ---
    > Czy mają też sztuczną grawitację ? Bo jak ktoś wykorzysta do zablokowania
    > komputera czujnik przyspieszenia to z całego trudu obiboków nici.

    Tak. Maja tez triki na zaminowane, obsypane wąglikiem i zagazowane komputery.
    To w końcu profesjonaliści :P

  • 14. Data: 2017-06-11 14:23:13
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-06-11 o 01:39, s...@g...com pisze:

    > Tak, na tyle na ile patrzylem to chłopakom sie deczko nudziło i taki se wybrali
    punt honoru aby przewieźć go tak aby utrzymać uptime.

    i po co?

    " was accidentally disconnected from power when the customer removed
    another server from the rack"

  • 15. Data: 2017-06-11 16:00:22
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-06-11 o 14:13, s...@g...com pisze:

    > Tu wersja dla "kazdy gupi tak umi":
    > https://www.youtube.com/watch?v=erq4TO_a3z8
    >
    > W drugiej czesci jest trik z wtyczką. Dla różnych wtyczek sa różne metody ale idea
    jest ta sama.

    ciekaw jestem rozwiązania dla europejskich wtyczek i zagłębionych gniazdek.

    a.

  • 16. Data: 2017-06-11 16:43:17
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 11 czerwca 2017 16:00:26 UTC+2 użytkownik Miller Artur napisał:

    > ciekaw jestem rozwiązania dla europejskich wtyczek i zagłębionych gniazdek.
    >
    > a.

    Czasem sie nie daje elegancko. Np przy wtyczkach brytyjskich które są specjalnie
    projektowane aby sie nie dało. Wtedy odkreca sie gniazdko i wpina w kable zasilajace.
    Choc te styki wciskane w gniazdkach moga sprawic ze taka operacja sie nie uda :)

  • 17. Data: 2017-06-11 16:44:08
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 11 czerwca 2017 14:23:22 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:

    punt honoru aby przewieźć go tak aby utrzymać uptime.

    > i po co?
    >
    > " was accidentally disconnected from power when the customer removed
    > another server from the rack"

    Operacja sie udała ale pacjent zmarł...

  • 18. Data: 2017-06-11 17:01:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Jun 2017 04:40:36 p...@g...com
    napisał(a):

    > Nie bądź cykor po prostu wyłączaj kompa jak idziesz otworzyć drzwi :-)

    Wychodzi na to, ze trzeba listwe zaminowac :-)

    J.

  • 19. Data: 2017-06-12 18:25:59
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 11.06.2017 o 16:44 <s...@g...com> pisze:

    > Operacja sie udała ale pacjent zmarł...

    Po każdej operacji pacjent umiera, po jakimś czasie.

    --
    SW3
    ----

  • 20. Data: 2017-06-22 04:55:48
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sat, 10 Jun 2017 16:39:07 -0700 (PDT) s...@g...com napisał:

> [...]
    wypiąć wtyczke ze sciany i wpiąc do ups-a.
    >Ale nie moge namierzyć takiego filmiku na youtube aby ci pokazac.

    Przeciętny UPS (np. APC Smart UPS 700) powinien nadać się do takiej
    operacji bez jakiejkolwiek przeróbki - kwestia tylko dorobionych
    złączek do podłączenia się do wtyczki i do sieci, oraz zewnętrznego
    łącznika do zwierania wejścia UPS z wyjściem.