  • 1. Data: 2009-01-21 05:50:10
    Temat: Szablon testowy drularek laserowych.
    Od: "Kowal" <k...@o...pl>

    Mam pytanko czy istnieje coś takiego jak szablon poprawności druku
    laserowego. Sama strona testowa w systemie operacyjnym to tylko kilka
    linijek tekstu i nic więcej. Mi chodzi o odcienie szarości i ciągłość
    pokrycia odcieniem szarości. Wydaje mi się że moja drukarka po regeneracji
    zostawia jakieś białem obszary, Na tekście tego nie widać. Wiem że takie
    tablice są przy testowaniu poprawności działania kserokopiarek, taki arkusz
    z różnymi wzorami, które dają osobie która się na tym zna obraz usterki. Mam
    nadzieje że w przypadku drukarek laserowych coś takiego też istnieje.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-01-21 06:40:58
    Temat: Re: Szablon testowy drularek laserowych.
    Od: Andrzej <d...@w...pl>

    On 21 Sty, 06:50, "Kowal" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > nadzieje że w przypadku drukarek laserowych coś takiego też istnieje.

    Spróbuj wydrukować to http://twojepc.pl/html/epson_stylus_d88/D88_13.jpg
    i sprawdź jaka jest jakośc uzyskanego wydruku.

  • 3. Data: 2009-01-21 17:54:14
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Kowal" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > arkusz z różnymi wzorami, które dają osobie która się na tym zna obraz
    > usterki. Mam nadzieje że w przypadku drukarek laserowych coś takiego też

    Napisałbyś czy chodzi o kolor czy mono, bo to jednak nie to samo. Takie
    odcienie i przepływy między nimi można bez problemu zrobić samemu.

  • 4. Data: 2009-01-21 18:15:32
    Od: "Kowal" <k...@o...pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kowal" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Napisałbyś czy chodzi o kolor czy mono, bo to jednak nie to samo. Takie
    > odcienie i przepływy między nimi można bez problemu zrobić samemu.

    Chodzi mi o wydruk czarno-biały. Oczywiście że można ale ja pytałem o jakies
    gotowce.

  • 5. Data: 2009-01-22 23:43:42
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 21.1.2009, Kowal napisał(a):

    > Mam pytanko czy istnieje coś takiego jak szablon poprawności druku
    > laserowego.

    Istnieje mnóstwo wydruków testowych zarówno kolorowych jak i B&W.
    Szczerze nie wiem czym taki wydruk dla laserówek miałby się różnić od tych
    dla atramentówek. [???]

> [...]
    > nadzieje że w przypadku drukarek laserowych coś takiego też istnieje.

    Google nie pytałeś?
    Jest tego pełno na WWW producentów skanerów, drukarek, sprzętu
    fotograficznego po prywatne strony fotografików.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/