  • 11. Data: 2010-12-17 19:02:29
    Temat: Re: Szablon maila
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On 17 Dec 2010 17:38:05 GMT, Mikolaj Machowski wrote:

    > Jesteśmy w mniejszości :(
    >
    > Obawiam się, że powolna ewolucja marketingu polegająca na mailach:
    >
    > tekst (bez wyboru), wybór: tekst-HTML z tekstem domyślnie, wybór:
    > HTML-tekst z HTML domyślnie, HTML (bez wyboru)
    >
    > Nie została przeprowadzona zupełnie na ślepo i jednak jakieś racje za
    > tym stały.

    Chyba nie jest tak źle, bo ja dostaję dużo maili HTMLowych, a czytam
    wszystko w trybie czystego tekstu i nic się nie psuje. Czyli ludzie jednak
    myślą.

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 12. Data: 2010-12-18 11:57:22
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Michał Gancarski napisał:

    > Chyba nie jest tak źle, bo ja dostaję dużo maili HTMLowych, a czytam
    > wszystko w trybie czystego tekstu i nic się nie psuje. Czyli ludzie jednak
    > myślą.

    O ile zgadza się dla wiadomości prywatnych - 99% ma dwie wersje to
    otrzymywane przeze mnie maile marketingowe są w przytłaczającej
    większości czystym HTML.

    Ciekawostka - spam to w większości tekst, HTML pojawia się rzadko.

    m.