  • Data: 2009-06-19 07:11:21
    Temat: Re: Systemy centralkowe
    Od: "Jerki" <k...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Chyba wiekszośc centralek to potrafi. Funkcjonalność znana jest jako LCR,
    czyli rutowanie po najniższym koszcie. Rożnie sie to programuje, przeważnie
    jako tablicę routingu dla poł wychodzących, np. jeśli nr wywołany zaczyna
    sie na 501 to użyj bramki orange, itd
    Jarek

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:h1e0mn$6ke$1@inews.gazeta.pl...