eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySystemy automatyki stop/startRe: Systemy automatyki stop/start
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: kk <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Systemy automatyki stop/start
    Date: Sat, 15 Sep 2018 17:47:29 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 47
    Message-ID: <pnj9il$8hr$1@news.icm.edu.pl>
    References: <pn4ld4$3kn$1@dont-email.me> <pn5hdo$1np$1@node2.news.atman.pl>
    <pn9lma$s2u$1@dont-email.me> <5b98a357$0$625$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5b98f9db$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    <pncvmb$m09$1@news.icm.edu.pl>
    <0...@g...com>
    <6...@g...com>
    <5b9b8af7$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1537026453 8763 78.10.177.126 (15 Sep 2018 15:47:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 15 Sep 2018 15:47:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    In-Reply-To: <5b9b8af7$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639749
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-09-14 o 12:18, T. pisze:
    > W dniu 2018-09-13 o 17:25, s...@g...com pisze:
    >> W dniu czwartek, 13 września 2018 01:32:55 UTC-5 użytkownik
    >> p...@g...com napisał:
    >>> --A koszty przestoju?
    >>>
    >>> ale naprawde wierzysz w te 0,1 litra ? dla mnie taka ilosc na 100 km
    >>> jest kompletnie niewiarygodna, jazda na autostradzie pod wiatr,
    >>> melepeta na DK ktorej nie da sie wyprzedzic, czy wiekszy ruch na
    >>> miescie powoduja wieksze odchylki w spalaniu, NIGDY nie osiagnalem
    >>> dokladnie takiego samego wyniku spalania na 100 km czyli np 6,3l
    >>
    >> https://www.youtube.com/watch?v=dFImHhNwbJo
    >> Tu gostek tlumaczy co i jak.
    >>
    >> W praktyce jest to jakies 4%
    >> Jesli koszt auta startstop jest podobny do zwyklego to te 4% kosztow
    >> paliwa moze byc warte schylenia sie.
    >>
    >> W skali kraju to jest mniej ale moze warto samochody miejskie w to
    >> wyposazyc jesli wytrzymalsze rozruszniki nie wymagaja tyle energii do
    >> ich wytworzenia ile oszczedzaja.
    >>
    >> No i energia do wytworzenia jest latwiej dostepna niz ta w paliwie.
    >>
    >> Ale to raczej niezbyt duze roznice.
    >>
    >> W praktyce czy to globalnie czy lokalnie zyski sa niewielkie ale
    >> atmosfera przy domach w okolicy skrzyzowan jest raczej sporo lepsza
    >> jak auta stoja i nie dymia...
    >>
    >
    > Według mnie to powinno być tak, że za ponowny rozruch odpowiada koło
    > zamachowe, a nie rozrusznik. A koło napędzane przy hamowaniu - to dość
    > prosty układ mechaniczny, choć moze podobny - elektryczny ma większą
    > sprawność.
    > Swego czasu byly nawet próby stosowania napędu bezwładnosciowego do
    > samochodów.
    > chrome-extension://oemmndcbldboiebfnladdacbdfmadadm/
    http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.elemen
    t.baztech-315d0a6c-f8a7-4669-aebd-5e4059c747ad/c/37_
    Lisowski_Osipowicz_Zastosowanie.pdf
    >
    >
    > A na krótkie dystanse w miastach wystarczałby samochód na sprężone
    > powietrze.
    >
    > http://darmowa-energia.eko.org.pl/pliki/ekoauto/spr_
    pow.html

    A koń?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: