  • Data: 2018-09-12 15:48:25
    Temat: Re: Systemy automatyki stop/start
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .09.2018 o 14:36 <p...@g...com> pisze:

    > --Mieszkasz w Egipcie? W Dubaju?
    >
    > u mnie klima tez chodzi non stop , jazda na zimny lokiec wyszla z mody
    > jakies 10 late temu :-)

    Też mam klimę cały czas na "auto" - ale S/S działa dłużej lub krócej z
    zależności od temp. zewnętrznej i zadanej w kabinie. W lecie odpalał mi
    auto już po jakiś 40-60s, ostatnimi dniami (gdy było 20-23 st. na
    zewnątrz) nie uruchamiał silnika przez całą zmianę świateł. Klima cały
    czas ustawiona na 20st.

    TG