eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSystemy antykradzieżowe w marketach - jak to działa ??Re: Systemy antykradzieżowe w marketach - jak to działa ??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Systemy antykradzieżowe w marketach - jak to działa ??
    Date: Thu, 11 Dec 2014 19:43:53 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <m6col9$dn6$1@node2.news.atman.pl>
    References: <0...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 195.66.98.6
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1418323433 14054 195.66.98.6 (11 Dec 2014 18:43:53 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Dec 2014 18:43:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <0...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:675524
    [ ukryj nagłówki ]

    s...@g...com wrote:

    > Ja natomiast przekazałem wózek zakupów menadżerowi i zażądałem zwrotu
    kasy..

    I słusznie, trzeba dzicz cywilizować. Ja niedawno miałem tego typu
    sytuację w Media Expert: poszliśmy z żoną rzucić okiem na zasilacze
    do laptopa, bo obecny wysyłał sygnały zdychania. Przy wychodzeniu
    _gdzieś_ zapiszczała bramka, więc ochroniarz powiedział do żony, by
    się wróciła. To się wróciła, ale sygnału nie było. To poprosił mnie
    -- a zainteresowane zakupami ludki podziwiają darmowy show. Postanowiłem
    więc dać się ponieść duchowi chwili i przeszedłem przez bramkę, również
    bez efektów dźwiękowych.

    Ochroniarz: OK, mogą państwo wyjść (łaskawca...)
    Ja: NIE, nigdzie nie wychodzę!
    On: [mina warta milion złotych]
    Ja: nie wyjdę, dopóki mnie pan nie przeprosi
    On: Eeeee... eeeee... Za co?
    Ja: Za bezpodstawne potraktowanie mnie jak złodzieja na oczach
    pozostałych klientów sklepu. Domagam się przeprosin!
    On: Bardzo pana przepraszam.
    Ja: Dziękuję bardzo, czuję się przeproszony

    Prośby o sprawdzenie torby przy wyjściu do sklepu również kończą się
    zwrotem zakupów.

    Pozdrawiam, Piotr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: